Bonny is een 12 jarige merrie van maar 1.40, mijn kleine eigenwijze smurf. We springen, dressuren, crossen/sgw, Bonny loopt in 1, 2 en 3 span voor marathon kar en huifkar. Buitenrijden doen we ook zeker 2 keer per week en als het weer het toelaat vaker omdat we int bos wonen.
Ik heb Bonny nu alweer 9 jaar! Ik kreeg haar op 2 december 2001! En ze zal bij maar haar laatste dagen slijten!

De foto's per maand weet ik zo ff niet meer daar mijn geheugen ehm... nogal niet zo goed is en ik te lui ben om het op te zoeken dus plaats random foto's van het afgelopen jaar.
Hier een foto van vroeger:
1

Nadat ik toen had gezegt, ik start niet meer en ben klaar met Bonny en dressuur, heb ik toch weer besloten te gaan starten, ze liep heel erg lekker na een goede pauze van dressuur en nu ik L2 mocht startten en dus doorzitten, loopt ze een stuk fijner en meer ontspannen.
Op April 10 startte ik de eerste keer L2 met Bonny, hier haalde ik 180 en 188 punten! (en weer 2 lintjes erbij maarja moest tegen mezelf
)2

In mei hadden we onze laatste tinkerdagje voor voorlopig!
En weer 3 winstpuntjes erbij met 184, 193 en 180 ( en 1e en 2e! ) Dat maakte onze stand L2+5! (daarna zijn we niet meer gestart ivm verkoop ander paard)
Lekker ringsteken! Hier foto van wachten, check het lekkere nekje

3

Yiha!
4

Tonnenrace deden we ook gezellig mee

5

6 En natuurlijk ons favoriete onderdeel, crossen! was 2e en 1e (beide foutloos maar net op secondes na verschil
)Ze vind water geweldig dus sprong weer zo groot mogelijk de waterbak in
Want hoe groter de landing, hoe meer spetters he 

7. Ook hadden we de oefencross in Lunteren in Juli waar we 2e werden!

8.Ehm ja... ze vind crossen geweldig, maarja, baasje wou even terug nemen om over hindernis te springen en direct rechtsaf. Bonny daarentegen zag de waterbak en sprong zo de waterbak ook in. dus weer omdraaien, eruitspringen en weer door

Zie de ogen

9.
Ook springen we gewoon lekker thuis!

10. Er werden mooie foto's gemaakt van Bonny

11

12 En nog een van tinkerdag op de zondag springen

13
Lekker crossen in Lunteren

14
En mn moeder heeft mn kamer veranderd en op de muur Bonny
En dr bekertjes in de kast links
15 En ook nu ik hier in Amerika zit, kan ik Bon niet missen!
Hier op skype! En elke keer als ik haar naam riep, ging haar koppie omhoog en de oortjes erop
zo leuk om te zien hoe ze reageerde!
Volgend jaar Mei kom ik terug en gaan we weer lekker rijden, kan echt niet wachten om weer te rijden
Ze word nu gereden door vriendinnen en mn moeder.Edit: wat info toegevoegd (:

)
Dankje en dankje