Beter bekend als Lotje of 'mijn troetel kind'.

En kleine meisjes worden groot. Dit voorjaar is Lotje 3 geworden. En als je 3 word mag je aan het werk!
Voor het eerst voor de sleep

En redelijk vlot daarna mocht ze ook voor de kar

En mijn uitzicht

Voordat ze gedekt werd ook nog een keer voor de sulky

En wat is er gaver dan moeder en dochter in het span te hebben?

Dit uitzicht is echt genieten

Daarna is ze kreupel geraakt, op de foto geweest (alles perfect op de foto), 2 maanden op rust en toen weer rustig op pakken.
Lotje is Lotje niet als je haar na 2 maanden weer pak, tuig er op gooi en er zo weer mee weg rij alsof ze er gister nog voor gelopen heeft!

Na een paar keer was het weer foute boel met haar knie. Ik ben toen met haar naar Heleen Slebos (Heleenxx hier op bokt) geweest, die heeft haar behandeld. Ze bleek helemaal vast te zitten waardoor ze al langer kwakkelde. Zelfs haar stugge loopje wat ze altijd gehad heeft is een stuk beter geworden. Ze loopt nu als een zonnetje en heeft geen last meer gehad.

Ik kijk vaak boos als ik aan het rijden ben, gewoon omdat ik geconcentreerd ben. Maar het rijden met Lotje is gewoon zo'n feest dat er zelfs een klein lachje af kan

Lotje heeft nog geen 10x voor de wagen gelopen maar is al B klaar omdat ze het zo fijn op pakt. Door haar dikke buik mag ze van de winter van wat buitenritjes genieten en hoeft ze verder niet zo veel.
Volgend jaar mag ze eerst van haar veulentje genieten en daarna mag ze haar moeder opvolgen! Hopelijk gaat ze het net zo goed doen.