Ik heb een hoop van haar geleerd, en zelf heeft ze ook enorm veel bij geleerd

Trainen voor de 1e wedstrijd dit jaar. Wedstrijd was afgelast, training was wat alternatief

Een maand later, rustig door trainen, inmiddels lag er te kort sneeuw voor de slee, maar te veel voor de dressuur wagen. Dus de sulky er maar achter

En na zo'n winter toch op wedstrijd. Meteen het indoor districts kampioenschap. Wel een winstpuntje gereden, maar eindigde (terecht) ergens achter aan.

Inmiddels hadden we een paar puntjes in het L, dus word de galop ook af en toe mee gepakt voor het M, maar wat vind ze dat (nu nog steeds) moeilijk. Dit weekeind had ik ook wedstrijd gehad, maar ivm mijn gebroken teen thuis gebleven.

Met een span rijden is ook wel erg leuk. Dus Whitney loopt inmiddels ook in het tandem met Roos.

En als ze achter elkaar kunnen, waarom niet naast elkaar?

Training voor haar ABOP proef. Ze haalde een ABOP-AA met 90 punten en is hiermee (samen met haar sport prestaties) Prestatie merrie geworden!

En 2 weken terug ons tandem-indoor marathon debuut! Ze waren zo braaf en tussen de wedstrijd rijders zijn we niet eens laatste geworden.

De teller staat nu op M+3 dressuur en L+3 vaardigheid, ze heeft haar eerste indoor gelopen en is prestatie merrie geworden!
Kortom, een jaar om tevreden op terug te kijken. Ze is pas 5 dus krijgt nu een maandje vakantie en op naar volgend jaar!