Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vind een spontaan cadeau leuker dan een cadeau voor kerst oid stiekem
Ben er nog niet helemaal over uit wat ik ga geven, mede omdat we dan ook op wintersport zijn. Ik hou dit even in de gaten voor inspiratie!
Maar dat is ook niet echt subtiel mee te nemen op wintersport haha, nogal groot. En dat van die 100 redenen is zeker heel leuk, heb daar ooit al eens iemand blij mee gemaakt (ex) dus daarom dat ik dat eigenlijk niet wil doen voor mijn huidige vriend. Zo origineel is het voor mij niet meer
Donna89 schreef:ik heb ook geen idee
wij zeggen ook altijd niets voor elkaar te kopen maar toch koopt 1 van ons dan toch wat. haha
Dit jaar krijgen we net voor de kerst als goed is de sleutel van ons nieuwe huis.
Misschien vind ik in die richting nog wat inspiratie...
Donna89 schreef:jaa idd.. maar wat... haha want ik ben meer van de spulletjes.
Hij meer van het praktische
haha dat klinkt ook zo....
dus een nieuw mes gekocht in dezelfde set als die hij al heeft. kan die oude set de deur uit en zijn we beiden blij
_Denise_ schreef:Een H-D ring, een Zippo aansteker, en nog iets van een kleiner prijsje op zijn idioot lange verlanglijst.
Hij is gelukkig niet lastig in het verzinnen van cadeaus!
MyHorseGirl schreef:http://www.gadgethouse.nl/sexy-strik-naughty-knot-kado-strik-voor-vrouwen-p13987.html ?![]()
Kerstcadeau verzinnen.. Vreselijk. Hij heeft alles al. Afgelopen jaar een mooie shawl gegeven, het jaar daar voor een trui.