[Centraal] Kadootjes tot 15 euro

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

[Centraal] Kadootjes tot 15 euro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-11 21:04

Heb je geen idee wat voor kado je moet kopen? Dan kun je in dit topic je vraag kwijt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 22:46

Ik zoek een idee voor een cadeau voor mijn oma.
Oma begint helaas af te takelen. Nu kan je op internet voornamelijk vinden dat mensen foto's geven zeggen, maar dat zie ik niet zo zitten.
Dus hopelijk heeft iemand een goed idee :D

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 22:48

maroescha schreef:
Ik zoek een idee voor een cadeau voor mijn oma.
Oma begint helaas af te takelen. Nu kan je op internet voornamelijk vinden dat mensen foto's geven zeggen, maar dat zie ik niet zo zitten.
Dus hopelijk heeft iemand een goed idee :D

Koop iets wat te maken heeft met dingen die ze leuk vind. Mijn opa was dol op sigaren, dat kon ik dus altijd geven zelfs toen hij heel erg aan het aftakelen was.
Of gewoon hoe afgezaagd ook een bos bloemen of geef haar een lekker verzorgingsproduct.

Ilsemarie

Re: [Centraal] Kadootjes tot 15 euro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 22:53

Inderdaad iets wat ze leuk vinden of wat ze nog kan gebruiken. Ik borduur veel dus dit jaar krijgen de oma's een keuken en thee handdoek met een kerstboompje erop geborduurd. (Vorig jaar hebben ze een dienblad met foto's erin gekregen en het jaar daarvoor een baddhanddoek met hun initiaal).
Of eet je oma graag nog een gekook eitje? Heeft ze een magentron? Op de siter hieronder heb je een grappig ei op pootjes wat je met 1 ei in de magnetron kan zetten en zo makkelijk 1 ei kan koken.

voor goedkope grappige cadeautjes, op www.megagadgets.nl staan ook leuke dingen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 22:59

@Lous: Ken men oma niet zo goed, weet dus ook niet echt wat ze leuk vind. Plantje had mijn moeder al als optie gegeven inderdaad.
@Ilsemarie: Ze heeft eigenlijk alles wat binnen butget valt al, tenminste voor zover ik weet.

Kreeg net de optie voor een sjaal.

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 19:08

kaarsjes of wierrook? zeepje?