Heb je geen idee wat voor kado je moet kopen? Dan kun je in dit topic je vraag kwijt.
Polivy
Geplaatst: 15-11-11 09:03
Een tip: bij Xenos, Action en Euroland zijn veel dingen verkrijgbaar voor een lage kleine prijs.
Voor de bokkers die in (de buurt van) Arnhem wonen: neem ook eens een kijkje bij de Mega Snuffelhal. In de winkelstraat vanaf de Mac, Bakker Bart en Hema ongeveer een minuut lopen aan je linkerhand in de richting van Velperplein. Kan niet missen.
ehm oorbellen, van de intertoys zijn meestal 1 of 2 euro net zoals die van de kruidvat en blokker. Verder nagelak van etos is 2.50 per stuk [huismerk] En ketingentjes van de etos zijn meestal ook niet zo duur. [alleen maar meisjes dingen xD]
en zoals polivy zegt Xenos, action zijn meestal goedkoop
ik heb bij de trekpleister een leuk geursetje gekocht met bad / douche spul / klein washandje dacht ik en body lotion voor 3,49 in een super leuke verpakking. Voor kerst moet ik 3 kleine kadootjes rond de 4 euro hebben ... als je zoekt vind je idd bij Xenos / Action / Kruidvat etc genoeg , het is alleen even zoeken , Aldi heeft soms ook wel leuke grappige dingen..