Ik heb op Bol.com een boek besteld, 2e hands voor 7 euro. Ziet er nog top uit, niet aan te zien dat het al een keer gelezen is Zo staan er meerdere boeken op de site
Ik heb iemand getrokken waar ik naaauwelijks iets van weet dus ik heb z'n vrouw maar gevraagd om iig wat puntjes voor het gedicht, dan hoop ik daar ook inspiratie mee op te kunnen doen voor een kado. Het is een man, eind 20 en pas vader geworden. Hobby's geen flaaaauw idee.
die zakjes voor in de magnetron hadden ze in de vorm van knuffels bij de action heel leuk en niet duur
Vue
Geplaatst: 11-11-10 18:09
imd schreef:
Over z'n kind! Dan zit je altijd goed
Haha ja klopt maar daar ging vorig jaar, toen we nog allemaal voor iedereen een gedicht moesten maken, ook mijn hele gedichtje over. Alleen toen over 't feit dat het mormeltje ging kopen.
Sita_
Geplaatst: 12-11-10 12:35
Ik heb mijn kadotjes bij Ikea geshopt.. Ik had eigenlijk heel veel kleine dingetjes voor amper 10 euro...
ik kom ook even koekeloeren, we hebben via internet lootjes getrokken met mijn schoonfamilie omdat de ene helft uit assen komt en de andere helft uit rotterdam, dus hebben we geen tijd om met z'n allen lootjes te trekken. nu heb ik dus iemand die zn lootje wel heeft ingeleverd maar niet ingevuld. dus ik weet niét wat ik moet gaan kopen.