horseball foto's horse event deurne

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mrFriday

horseball foto's horse event deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-13 16:48

wil iedereen die foto's heeft van de demo horseball op zaterdag of zondag deze hier 'droppen'.
alvast bedankt

AnkeFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 18:43

Ik heb een aantal! Ik vond het echt heel gaaf om te zien en heb echt genoten van deze demonstratie!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

romyyxv

Re: horseball foto's horse event deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 18:45

Ah leuke foto's!

Heeft iemand toevallig ook foto's van de EK eventing ruiters?
Een vriendin van mij moest mee rijden

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 18:47

Ik heb best veel foto's van zaterdag horseball, heb er alleen nog niet naar gekeken ivm school en andere opdrachten , maar ga er zsm naar kijken en dan gooi ik ze er eventjes op!

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 18:48

en dit vinden jullie leuk???? vind er nix aan, sporen die zo in de flank hangen dat heel het vel opgestroopt wordt, paarden monden open door het trekken aan de teugels, dan het gehang aan 1 zijde terwijl ze proberen overeind te blijven, nee, dat hier niet meer tegen protesteren hier verbaasd me wel.

als iemand op een 4 jarig paard met stillen benen met een spoortje rijdt is heel bokt te klein, maar dit vinden vele niet erg

myrtedandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 22:14

speurneusc schreef:
en dit vinden jullie leuk???? vind er nix aan, sporen die zo in de flank hangen dat heel het vel opgestroopt wordt, paarden monden open door het trekken aan de teugels, dan het gehang aan 1 zijde terwijl ze proberen overeind te blijven, nee, dat hier niet meer tegen protesteren hier verbaasd me wel.

als iemand op een 4 jarig paard met stillen benen met een spoortje rijdt is heel bokt te klein, maar dit vinden vele niet erg

Paarden kunnen wel tegen een stootje, het is heus niet zo dat ze krenken van de pijn bij Horseball, als dat zo was dan was er allang wat gedaan, maar dat is niet zo, het is nu zelfs aangesloten bij de KNHS en ik geloof dat hun er toch wel wat van weten! En daarbij; er zijn heel veel regels in het spel van Horseball die moeten worden na geleefd, waar ook sturen met de benen bij hoort en de teugels zo veel mogelijk met rust laten.

Hier tegen protesteren is in geen enkele manier nodig. De paarden worden over het algemeen goed behandelt. Dat er soms iemand tussen zit die dat niet doet, tja, kun je nou zeggen dat dat bij het "gewone" dressuurmatige rijden niet gebeurd?
Je reactie is al met al een tikkeltje overdreven.. Horseball is een super gave sport, en ik ben trots dat ik een speler ben *\o/* .

myrtedandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 22:16

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 15:47