Ja je snapt het al, ik ben op zoek naar foto's van mijn dartmoortjes en de NRPS vosmerrie. alle foto's zijn welkom, van de show, van de rassenparade, foto's op de stand...........ik ben heel benieuwd.
BaileyMix
Geplaatst: 16-09-13 09:26
Ooh wat leuk! Heb geen foto's maar wat waren die dartmoor pony's leuk!!
Het kleine meisje (zondag) op de dartmoor had pas 6 lessen gehad, ze was zo trots als een pauw! en de ukkepuk op zaterdag is helemaal verliefd op onze dartmoortjes en zeurt papa en mama het hoofd dol
haha wat schattig! ik was er inderdaad gisteren. ik heb van alle rassen foto's gemaakt in de parade dus ze zal er vast tussen zitten. nu nog kijken of ze gelukt zijn
Barb12
Geplaatst: 16-09-13 09:57
Hoi Esje, ook wij hebben genoten van de Dartmoortjes. Wij hebben er zelf ook 1 dus dat was natuurlijk het eerste waar we naar moesten gaan kijken volgens mijn dochter.
Oh zo leuk al die foto's, ik hoorde een boel mensen aan de kant ze kan haar pony niet houden....... echt wel, ze hebben alleen soms een beetje haast. En het was een beetje om Jesse te plagen, Andorra ging ook galopperen en kreeg haast grinnij Jesse was niet snel genoeg