Ik heb zoveel foto's om uit te kiezen maar ik kan er maar 15 neer zetten Hierbij een kleine impressie van vrijdag 13-9123456789101112131415
Mooie foto's inderdaad Ik ben wel zeer benieuwd wat het verhaal achter foto 6 was Je kunt meer foto's trouwens altijd als link plaatsen he?
Foto 6 en 7 zijn dezelfde paard en ruiter. Hij gaf een soort show (veels te kort om te begrijpen 10min ofzo) when I knew I was a dressage horse.
Heb je van mijn appaloosa apollo toevallig ook nog meer foto's gemaakt? Dan zou ik ze heel graag willen zien!
Is dat Nina met Corrado op foto 15? Verder ben ik ook heel benieuwd naar wat er aan de hand is op foto 6
pietos87 schreef:Heb je van mijn appaloosa apollo toevallig ook nog meer foto's gemaakt? Dan zou ik ze heel graag willen zien!Volgens mij wel, zal morgen kijken
Suelza schreef:Ben jij toevallig ook bij het dameszadelrijden geweest????Nee helaas, stond toen bij de bit piste
Laura123 schreef:Zal ze morgen doorsturen via pb/mail net wat je wil. Heb nu visite thuis Ik heb ze binnen, prachtige foto's, dank je wel! Ik hoop mijn paard ook eens voor jouw lens te hebben .
Gem schreef:Laura123 schreef:Zal ze morgen doorsturen via pb/mail net wat je wil. Heb nu visite thuis Ik heb ze binnen, prachtige foto's, dank je wel! Ik hoop mijn paard ook eens voor jouw lens te hebben .Graag gedaan Nou ben nog volop aan het oefenen dus kom maar op met je paardje