Horse event. zaterdag -Wie nog?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Palooh

Re: Horse event. zaterdag -Wie nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 14:34

waar stond jij hahah. wss heel dicht bij mij dan

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 14:51

kellyloet schreef:
wie heeft rassen defile gekeken? nog iemand meer dat meisje gezien wat dr zo kei hard afviel en niemand die dr naar toe ging.. zei liep daarna de hele tijd langs pony en moeder. (klein meisje, roze kleertjes, bodyprotector, van t welshje)

Ik heb niet gezien dat ze viel, maar ze liep in ieder geval ineens naast haar pony inderdaad, vonden het al zo raar en vermoeden al dat ze eraf was gevallen... Arm kindje.

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 15:04

kellyloet schreef:

Net na de hoek :p waarschijnlijk wel dan haha

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 16:39

chelle_dora schreef:
Ah bah, wat naar om te horen dat het meisje zo rot is gevallen :( Heb het zelf niet gezien maar is nooit leuk. Had ook iets gehoord over voltige dames die ook behoorlijk zuur waren gevallen?

Zo.. Ik heb ook mijn eindverslag afgerond.. :)
[HE] Mijn uitgebreide verslag van Horse Event!

Was een werk, maar was ook een ontzettend leuke dag!

Ja hoe is het eigenlijk afgelopen met dat meisje die er met voltige af viel? Haar elleboog zag er niet echt goed uit..

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 16:49

Heeft een elleboog uit de kom, geloof ik

Lindee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 17:33

Sammylover schreef:
Ik heb niet gezien dat ze viel, maar ze liep in ieder geval ineens naast haar pony inderdaad, vonden het al zo raar en vermoeden al dat ze eraf was gevallen... Arm kindje.

Dat vond ik inderdaad ookal raar, al had ik dat vermoeden ookal. Al heb ik ook niet gemerkt dat ze was gevallen. Wel sneu :(:)

Lindee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 17:34

EllisL schreef:
Heeft een elleboog uit de kom, geloof ik

Jeetje wat vervelend zeg.. Ik had gisteren wel gezien dat een meisje met voltige door haar enkel ging en daar ook behoorlijk last van had (meisje in het roze pakje) maar heb het niet helemaal gekeken, dus heb die val kennelijk gemist.

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 17:40

EllisL schreef:
kellyloet schreef:

Net na de hoek :p waarschijnlijk wel dan haha

hahaha daar stond ik dus ook, waar kon ik je aan herkennen?

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 17:41

De val was tijdens de duovoltige, ze vielen beiden alleen die met t roze pakje had niks, andere had gelijk last van dr arm

@Kellyloet:
Hieraan xD:
Afbeelding

Wiz_Peer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 18:00

kellyloet schreef:
wie heeft rassen defile gekeken? nog iemand meer dat meisje gezien wat dr zo kei hard afviel en niemand die dr naar toe ging.. zei liep daarna de hele tijd langs pony en moeder. (klein meisje, roze kleertjes, bodyprotector, van t welshje)

hoi,

dat meisje was mn dochtertje Sterre. ging idd heel erg hard, maar gelukkig is t allemaal heel goed afgelopen.
Sterre heeft nergens last van!
natuurlijk waren we wel allebei heel erg verschoten...
er was wel iemand bij de ingang die meteen toen we daarlangs kwamen vroeg of we uit de ring wilde, dus toen ik aan Sterre vroeg: zullen we eruit gaan schat? zei ze meteen: nee, ik wil het wel afmaken.
nadat we uit de ring waren is ze weer op de pony gegaan en ook vandaag heeft ze weer lekker gereden...
ze vond t natuurlijk erg jammer dat t zo gelopen is, maar ze is toch wel n beetje trots,hihi
was de eerste keer voor de pony in de drukte, langs het zware verkeer (traktors met opleggers, vrachtwagens etc) is ze heel erg braaf.
had nog even getwijfeld om wel of niet mee te doen, omdat t toch andere drukte is...
helaas kan er altijd iets gebeuren...
ondanks alles, vonden we t toch erg leuk om mee te doen, weer n hele ervaring rijker ;)

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 18:08

fijn om dit van jullie te horen!
ook goed dat je dr zelf de keuze hebt laten maken.
kinderen zijn toch flexibel ook zeg!
goede ervaring idd voor de pony.
wel erg jammer, maar respect voor je dochtertje hoor!

Wiz_Peer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 18:22

kellyloet schreef:
fijn om dit van jullie te horen!
ook goed dat je dr zelf de keuze hebt laten maken.
kinderen zijn toch flexibel ook zeg!
goede ervaring idd voor de pony.
wel erg jammer, maar respect voor je dochtertje hoor!

dank je wel voor je lieve reactie!
vond t ook erg stoer van haar, ze is normaal niet zo'n held,hihi. (en dat maakt ook niet uit, als ze maar geniet van wat ze doet.)
maar ze was al zo trots en blij dat ze mee mocht doen, en ze zei ook meteen daarna dat de pony er ook niks aan kon doen, dat ze t nog gewoon moest leren...
ben ook wel erg trots op mn meisje. :j

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 19:25

Wiz_Peer schreef:
kellyloet schreef:

hoi,

dat meisje was mn dochtertje Sterre. ging idd heel erg hard, maar gelukkig is t allemaal heel goed afgelopen.
Sterre heeft nergens last van!
natuurlijk waren we wel allebei heel erg verschoten...
er was wel iemand bij de ingang die meteen toen we daarlangs kwamen vroeg of we uit de ring wilde, dus toen ik aan Sterre vroeg: zullen we eruit gaan schat? zei ze meteen: nee, ik wil het wel afmaken.
nadat we uit de ring waren is ze weer op de pony gegaan en ook vandaag heeft ze weer lekker gereden...
ze vond t natuurlijk erg jammer dat t zo gelopen is, maar ze is toch wel n beetje trots,hihi
was de eerste keer voor de pony in de drukte, langs het zware verkeer (traktors met opleggers, vrachtwagens etc) is ze heel erg braaf.
had nog even getwijfeld om wel of niet mee te doen, omdat t toch andere drukte is...
helaas kan er altijd iets gebeuren...
ondanks alles, vonden we t toch erg leuk om mee te doen, weer n hele ervaring rijker ;)

gelukkig is het goed afgelopen! Knap van haar dat ze daarna weer op de pony is gestapt.
Ze liep nadat ze was gevallen ook niet heel zielig door de ring, heel knap van haar!

Wiz_Peer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 20:25

@ Sammylover : dank je wel! ze zal wel heel blij zijn met die lieve reactie,hihi.
ze was ook zo enorm blij dat ze mee mocht doen, dus ik begrijp wel dat ze in de ring wilde blijven. ;)
ze was net toen ik ze naar bed bracht wel teleurgesteld,want ik zei dat ze dan in de klas kon vertellen dat ze meegedaan had, zei ze meteen wat somber "ja maar ik ben gevallen..." dat vond ik zo sneu.
maar heb haar gezegd dat ik heeeeel trots ben!

stefan1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 20:52

Wiz_Peer schreef:
@ Sammylover : dank je wel! ze zal wel heel blij zijn met die lieve reactie,hihi.
ze was ook zo enorm blij dat ze mee mocht doen, dus ik begrijp wel dat ze in de ring wilde blijven. ;)
ze was net toen ik ze naar bed bracht wel teleurgesteld,want ik zei dat ze dan in de klas kon vertellen dat ze meegedaan had, zei ze meteen wat somber "ja maar ik ben gevallen..." dat vond ik zo sneu.

misschien nog een leuk aandenken voor haar

Afbeelding

Wiz_Peer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 20:56

stefan1991 schreef:
Wiz_Peer schreef:

misschien nog een leuk aandenken voor haar

[ Afbeelding ]

ohh, dank je wel!!! zo leuk om die mooie foto's te mogen ontvangen!
echt super gaaf!

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 21:01

Dat is een gave foto! Vond het ook ontzettend stoer dat ze toch doorging na zo'n nare val. Ik denk dat veel de ring uit waren gegaan na zo'n klapper. Ze komt er wel met haar stoere inzet. En ze kan op school met alle trots vertellen dat ze heeft meegedaan, heel veel goede ruiters vallen. Ze is weer opgestaan en ging verder, een doorzetter!

stefan1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 21:06

_AAASCHAAA_ schreef:
Dat is een gave foto! Vond het ook ontzettend stoer dat ze toch doorging na zo'n nare val. Ik denk dat veel de ring uit waren gegaan na zo'n klapper. Ze komt er wel met haar stoere inzet. En ze kan op school met alle trots vertellen dat ze heeft meegedaan, heel veel goede ruiters vallen. Ze is weer opgestaan en ging verder, een doorzetter!

Ik ben het zeker met jou eens want het was echt een harde val, en ja volgens mij valt elke goede ruiter wel eens van zijn paard.

Wiz_Peer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 21:22

stefan1991 schreef:
_AAASCHAAA_ schreef:

Ik ben het zeker met jou eens want het was echt een harde val, en ja volgens mij valt elke goede ruiter wel eens van zijn paard.

was t zeker, ging echt heel hard. gelukkig heeft ze nergens last van.
dat is toch wel de angst van elke ouder als ze vallen...
ze is normaal best n beetje bang, en dat is ook helemaal niet erg, maar op haar eigen ponietje is ze toch wel n held vind ik!
bedankt voor jullie steun!!! zal ze heel blij mee zijn!

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 22:38

Amber_ schreef:
Toch bedankt voor je foto s hoor :))
Ach en oren naar achter, is hem vergeven. Met zijn 3,5 jaar was ik blij dat hij zo lief bleef. (en een hengstige merrie voor hem haha)

Op de foto's die ik heb kijkt hij erg blij :Y)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 22:46

O wat is Gio toch knap...

ashleytweety

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-13 21:39

Misschien leuk idee om eens een bokt meeting te houden?

maris76Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 22:17

Nou er toch weer leven in dit topic is geblazen...heeft er iemand nog foto's van onze merens paarden tijdens het defilé?

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 22:26

Ik denk dat ik wat heb, er staan er ook al wat op de site. Zal binnenkort (hopelijk morgen) kijken of ik nog meer voor je heb

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 10:15

maris76, je kunt even op mijn site kijken of ze ertussen staan :)