Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kellyloet schreef:wie heeft rassen defile gekeken? nog iemand meer dat meisje gezien wat dr zo kei hard afviel en niemand die dr naar toe ging.. zei liep daarna de hele tijd langs pony en moeder. (klein meisje, roze kleertjes, bodyprotector, van t welshje)
chelle_dora schreef:Ah bah, wat naar om te horen dat het meisje zo rot is gevallenHeb het zelf niet gezien maar is nooit leuk. Had ook iets gehoord over voltige dames die ook behoorlijk zuur waren gevallen?
Zo.. Ik heb ook mijn eindverslag afgerond..
[HE] Mijn uitgebreide verslag van Horse Event!
Was een werk, maar was ook een ontzettend leuke dag!
Sammylover schreef:Ik heb niet gezien dat ze viel, maar ze liep in ieder geval ineens naast haar pony inderdaad, vonden het al zo raar en vermoeden al dat ze eraf was gevallen... Arm kindje.
kellyloet schreef:wie heeft rassen defile gekeken? nog iemand meer dat meisje gezien wat dr zo kei hard afviel en niemand die dr naar toe ging.. zei liep daarna de hele tijd langs pony en moeder. (klein meisje, roze kleertjes, bodyprotector, van t welshje)
kellyloet schreef:fijn om dit van jullie te horen!
ook goed dat je dr zelf de keuze hebt laten maken.
kinderen zijn toch flexibel ook zeg!
goede ervaring idd voor de pony.
wel erg jammer, maar respect voor je dochtertje hoor!
Wiz_Peer schreef:kellyloet schreef:wie heeft rassen defile gekeken? nog iemand meer dat meisje gezien wat dr zo kei hard afviel en niemand die dr naar toe ging.. zei liep daarna de hele tijd langs pony en moeder. (klein meisje, roze kleertjes, bodyprotector, van t welshje)
hoi,
dat meisje was mn dochtertje Sterre. ging idd heel erg hard, maar gelukkig is t allemaal heel goed afgelopen.
Sterre heeft nergens last van!
natuurlijk waren we wel allebei heel erg verschoten...
er was wel iemand bij de ingang die meteen toen we daarlangs kwamen vroeg of we uit de ring wilde, dus toen ik aan Sterre vroeg: zullen we eruit gaan schat? zei ze meteen: nee, ik wil het wel afmaken.
nadat we uit de ring waren is ze weer op de pony gegaan en ook vandaag heeft ze weer lekker gereden...
ze vond t natuurlijk erg jammer dat t zo gelopen is, maar ze is toch wel n beetje trots,hihi
was de eerste keer voor de pony in de drukte, langs het zware verkeer (traktors met opleggers, vrachtwagens etc) is ze heel erg braaf.
had nog even getwijfeld om wel of niet mee te doen, omdat t toch andere drukte is...
helaas kan er altijd iets gebeuren...
ondanks alles, vonden we t toch erg leuk om mee te doen, weer n hele ervaring rijker
Wiz_Peer schreef:@ Sammylover : dank je wel! ze zal wel heel blij zijn met die lieve reactie,hihi.
ze was ook zo enorm blij dat ze mee mocht doen, dus ik begrijp wel dat ze in de ring wilde blijven.
ze was net toen ik ze naar bed bracht wel teleurgesteld,want ik zei dat ze dan in de klas kon vertellen dat ze meegedaan had, zei ze meteen wat somber "ja maar ik ben gevallen..." dat vond ik zo sneu.
maar heb haar gezegd dat ik heeeeel trots ben!
stefan1991 schreef:Wiz_Peer schreef:@ Sammylover : dank je wel! ze zal wel heel blij zijn met die lieve reactie,hihi.
ze was ook zo enorm blij dat ze mee mocht doen, dus ik begrijp wel dat ze in de ring wilde blijven.
ze was net toen ik ze naar bed bracht wel teleurgesteld,want ik zei dat ze dan in de klas kon vertellen dat ze meegedaan had, zei ze meteen wat somber "ja maar ik ben gevallen..." dat vond ik zo sneu.
maar heb haar gezegd dat ik heeeeel trots ben!
misschien nog een leuk aandenken voor haar
[ Afbeelding ]
_AAASCHAAA_ schreef:Dat is een gave foto! Vond het ook ontzettend stoer dat ze toch doorging na zo'n nare val. Ik denk dat veel de ring uit waren gegaan na zo'n klapper. Ze komt er wel met haar stoere inzet. En ze kan op school met alle trots vertellen dat ze heeft meegedaan, heel veel goede ruiters vallen. Ze is weer opgestaan en ging verder, een doorzetter!
stefan1991 schreef:_AAASCHAAA_ schreef:Dat is een gave foto! Vond het ook ontzettend stoer dat ze toch doorging na zo'n nare val. Ik denk dat veel de ring uit waren gegaan na zo'n klapper. Ze komt er wel met haar stoere inzet. En ze kan op school met alle trots vertellen dat ze heeft meegedaan, heel veel goede ruiters vallen. Ze is weer opgestaan en ging verder, een doorzetter!
Ik ben het zeker met jou eens want het was echt een harde val, en ja volgens mij valt elke goede ruiter wel eens van zijn paard.