[AR] Oefenmarathon Vaassen 14-09 wie gaat er ook?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JoyCiej007

Oefenmarathon Vaassen 14-09 wie gaat er ook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 19:15

14 september organiseert menvereniging Het Cannenburgher Gerij weer haar jaarlijkse oefenmarathon in Vaassen. Onderdelen die gereden kunnen worden: Vaardigheid, Speel-uw-spel en marathon.

Ik was er vorig jaar als groom, dit jaar rijdt ik ook gezellig mee; enkelspan shet.
Het was me al bekend dat, in tegenstelling tot voorgaande jaren, er geen aparte dag meer wordt georganiseerd voor alle shetmenners; alles is dit jaar op één dag, de shetten zouden rijden in hun eigen rubriek.

Ik kreeg net echter een telefoontje dat er maar zó weinig shetaanspanningen waren ingeschreven, dat een aparte rubriek niet echt zin had. Men heeft dus besloten om de shetten gewoon mee te laten doen tussen de rest van de pony-rubrieken.

Ik ben wel benieuwd wie er nog meer gaat rijden of er als toeschouwer naar toe gaat Lachen

Renate1970

Re: Oefenmarathon Vaassen 14-09 wie gaat er ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 19:50

Ik, als toeschouwer. Even mijn instructeur aanmoedigen Knipoog

xElienx

Re: Oefenmarathon Vaassen 14-09 wie gaat er ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 14:08

wij zijn ook weer van de partij. en dit keer niet om onze titel te verdedigen Nagelbijten / Gniffelen (pechprijs Clown )

dat het werd samengevoegd, wist ik nog niet....
jammer dat er zo weinig inschrijvingen waren