Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Cowgirl schreef:Ik heb er nu ook eentje met zo'n happy mouth stuk.
gekocht bij Huppa.nl
Ik vind Danno er beter op lopen dan met zo'n gewoon stuk ijzer in de mond en ben blij met de aanschaf.
Hij koste mij 50 eu inlc kintketting.

Citaat:KUNSTSTOF LIVERPOOLSTANG
Kunststoff LiverpoolStang
Met buigzame stang
Art. Nr.:6057
Dikte
19mm
Maten
10,5 / 11,5 / 12,5 / 13,5 / 14,5cm
€ 42.90

e_horse schreef:Dik? Dat is misschien ook niet fijn voor Harlie.
Ik ga het bit vanmiddag bij Cowgirl maar eens bekijken..

palousa_boy schreef:
een vriend heeft er een op dit bit lopen, weet niet hoeveel geld je eraan wil uitgeven, deze kost €169 is in de maten 130 en 140 cm ( bij letty)
maar het is echt een fijn bitje
Nouvel schreef:Is dat mondstuk trouwens niet erg dik aan de zijkanten of lijkt dat maar zo?
ardo_iggy schreef:Wat je ook kan doen is dat mondstuk in een trensuitvoering zoeken en zelf in een liverpool zetten.
Is een heel stuk goedkoper.
palousa_boy schreef:
een vriend heeft er een op dit bit lopen, weet niet hoeveel geld je eraan wil uitgeven,
deze kost €169 is in de maten 130 en 140 cm ( bij letty)maar het is echt een fijn bitje
Nouvel schreef:ardo_iggy schreef:Wat je ook kan doen is dat mondstuk in een trensuitvoering zoeken en zelf in een liverpool zetten.
Is een heel stuk goedkoper.
Daar hebben wij inderdaad ook nog aan zitten denken, maar met de Happy Mouth stang kom je denk niet veel duurder uit dan wanneer je zelf gaat knutselen...
(tenzij je echt een mondstuk zoekt dat niet bestaat in menbituitvoering)