[AR] Door wie laten beleren?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ash_

Door wie laten beleren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-08 20:07

Hai,
Ik ben ophet moment met lange lijnen bezig met mijn haf. Gaat erg goed en hij pakt het erg goed op. Verder heb ik niet veel ervaring met aangespannen rijden en wil ik enkel het voorwerk doen en de rest overlaten aan iemand die hier verstand van heeft.
Maar hoe vind ik zo iemand als ik mijn paard op deze stal wil laten staan?
Hoe hebben jullie dit gedaan?
Groetjes Ashley

Nouvel

Re: Door wie laten beleren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 10:51

Mijn vorige paard heb ik voor de wagen laten zetten door een meninstructeur bij ons in het dorp.
Ik had zelf ook al met lange lijnen gewerkt en gesleept en voor het inspannen reed ik onder het zadel naar hem toe waar hij haar dan voor de wagen zette.
Toen het daar goed ging en wij zelf een wagen hadden aangeschaft kwam hij naar onze stal toe om ons daar te helpen inspannen.

Je kunt je paard ook wegbrengen naar een stal waar het betuigd wordt en dat je dan regelmatig gaat kijken en meehelpt...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 10:54

Bij Stal Verboon in schipluiden (vlak bij jou in de buurt) kan je je paard laten betuigen door de staleigenaar. Als je mazzel hebt, heeft hij nog een stal vrij! Er staan ong. 10 serieuze menners op stal, dus hulp genoeg Haha!

Wat wil je ongeveer uitgeven per maand?

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-08 11:02

Nou dat is eigelijk een beetje mijn probleem ik blijf het liefst op deze stal staan. Omdat mijn haf nog al snel last heeft van verlatingsangst.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 11:05

OohafoO schreef:
Nou dat is eigelijk een beetje mijn probleem ik blijf het liefst op deze stal staan. Omdat mijn haf nog al snel last heeft van verlatingsangst.

Is er bij jullie geen meninstructeur dicht in de buurt die ook aan huis komt?
Of misschien iemand (van de vereniging ofzo) die veel ervaringen heeft met mennen en beleren van paarden?

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-08 11:13

Ja ik ken niet zoveel mensen daar in de buurt ook omdat ik niet in de buurt woon enzo. Maar ik ga eens rond vragen daar.