[AR] Driving Event Zuid Limburg 12 en 13 juli

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zera

Driving Event Zuid Limburg 12 en 13 juli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-08 11:53

Op 12 en 13 juli aanstaande organiseert Menvereniging Zuid Limburg haar 5e samengestelde menwedstrijd onder de naam “Driving Event Zuid Limburg”. De wedstrijd maakt deel uit van een zevental selecte wedstrijden in heel Nederland voor de klasse 4 rijders.

De Nederlandse toppers Aart van de Kamp jr.(4 span pony), Jan van de Broek (enkel span paard) en Harry Verstappen (2 span paard) en Ad Aarts (4 span paard) staan al op de deelnemerslijst. Ook de regionale favorieten Marcel de Vries, Yvonne Houten en Jeroen Maas staan op de lijst. Op dit moment zijn er totaal meer dan 75 inschrijvingen..

Het entree vrije evenement is pal aan de Mergellandroute gelegen. Op zaterdag 12 juli staan de onderdelen dressuur en vaardigheid op het programma, op zondag 13 juli de marathon. In het dorpje Beutenaken is een spectaculaire waterdoorgang (door de Gulp) opgenomen, waarbij de sensatie er letterlijk vanaf druipt. Bij terugkomst op het hoofdterrein maken de deelnemers zich op voor het rijden van een 7-tal zelf ontworpen en gebouwde hindernissen. Deze zijn tot stand gekomen onder begeleiding van parcoursbouwer Johan Jacobs. De hindernissen zijn allemaal op loopafstand bereikbaar om het volgen van een deelnemer mogelijk te maken..

Op zaterdagavond zal onze DJ voor de nodige sfeer zorgen in de feesttent. Voor de kleintjes is er een springkussen geregeld. Locatie is Grote Bosweg te Heijenrath (Slenaken), nabij manege van Houthem. Beide dagen wordt er rond 9.00 uur gestart. Voor meer informatie kijk ook nog eens op

www.menverenigingzuidlimburg.nl

marieke67

Re: Driving Event Zuid Limburg 12 en 13 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 22:32

Ben erg benieuwd naar de uitslagen. Waar kan ik die vinden????Of misschien weet jij ze al?

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-08 06:40

Ik heb vanmorgen wat uitslagen gezien in de krant, zal kijken of ik ze kan vinden.. Anders typ ik ze over van de krant..

*edit* Ik kan zo niks vinden, vanmiddag zie ik die mensen toch nog van het bestuur en dan zal ik vragen of ze nog op internet komen. Ik weet in ieder geval dat de europees kampioen(kom even niet op de naam) 10de is geworden, Ger Moors 2de bij het 2span pony's en Tristan ?(kom even niet op de achternaam) 1ste bij de 2 span pony's.

Zodra ik de uitslagen heb zal ik ze erop zetten. Het was wel erg leuk om te zien. Vanuit de tuinstoelen zagen we de koetsen voorbij komen in de tuin.

sndy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 09:30

kijk even op http://www.hoefnet.nl
bij de actuele uitslagen staat het allemaal.

Je bedoelt Tristan Verheijen:P

jina001

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 10:13

Zera schreef:
Het was wel erg leuk om te zien. Vanuit de tuinstoelen zagen we de koetsen voorbij komen in de tuin.

Nog gebruik gemaakt van het zwembad want zondag was het wel schitterend weer !
De vele regenval van de voorgaande dagen veroorzaakte vrijdag overdag een ware file in de vrijwel enige straat die Heyenrath rijk is......iedereen moest op het terrein getrokken worden.
Vrijdagavond was het wel heel erg slecht gesteld met het weer, de buien die zaterdag overdag vielen waren ook niet mals maar zondag was het voor de marathon buitengewoon lekker met een zacht briesje en een heerlijke zon. Het was erg gemoedelijk en gezellig druk met publiek en maakte weer heel erg veel goed.
En ondanks dat er voor de marathon veel protesten waren vanwege die slechte dagen was het toch een schitterende en goed te rijden marathon. Complimenten aan de organisatie want neem van mij aan : die hebben zich met alle inspanningen vóór en tijdens zo'n wedstrijd vast nog wel eens achter de oren gekrabbeld met zoveel 'kritiek'. Ze hebben er alles aan gedaan om het goed te laten verlopen en zijn daar buitengewoon goed in geslaagd; de enige factor die ze zelf niet in de hand hebben is namelijk het weer!
En wat ik al eens vaker zeg als ik dat dan op zulke dagen weer eens aanhoor : het zou niet verkeerd zijn als alle deelnemers ook zelf eens zo'n wedstrijd organiseren want alleen maar klagen is wel de meest gemakkelijke uitlaatklep...................
Men kan en mag nog altijd zelf bepalen wat wel of niet goed is in het belang van je paarden maar reageer dat niet af op de organisatie!
Nogmaals een pluim aan alle medewerkers, ook de verkeersregelaars !

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-08 10:50

jina001 schreef:
Zera schreef:
Het was wel erg leuk om te zien. Vanuit de tuinstoelen zagen we de koetsen voorbij komen in de tuin.

Nog gebruik gemaakt van het zwembad want zondag was het wel schitterend weer !
De vele regenval van de voorgaande dagen veroorzaakte vrijdag overdag een ware file in de vrijwel enige straat die Heyenrath rijk is......iedereen moest op het terrein getrokken worden.
Vrijdagavond was het wel heel erg slecht gesteld met het weer, de buien die zaterdag overdag vielen waren ook niet mals maar zondag was het voor de marathon buitengewoon lekker met een zacht briesje en een heerlijke zon. Het was erg gemoedelijk en gezellig druk met publiek en maakte weer heel erg veel goed.
En ondanks dat er voor de marathon veel protesten waren vanwege die slechte dagen was het toch een schitterende en goed te rijden marathon. Complimenten aan de organisatie want neem van mij aan : die hebben zich met alle inspanningen vóór en tijdens zo'n wedstrijd vast nog wel eens achter de oren gekrabbeld met zoveel 'kritiek'. Ze hebben er alles aan gedaan om het goed te laten verlopen en zijn daar buitengewoon goed in geslaagd; de enige factor die ze zelf niet in de hand hebben is namelijk het weer!
En wat ik al eens vaker zeg als ik dat dan op zulke dagen weer eens aanhoor : het zou niet verkeerd zijn als alle deelnemers ook zelf eens zo'n wedstrijd organiseren want alleen maar klagen is wel de meest gemakkelijke uitlaatklep...................
Men kan en mag nog altijd zelf bepalen wat wel of niet goed is in het belang van je paarden maar reageer dat niet af op de organisatie!
Nogmaals een pluim aan alle medewerkers, ook de verkeersregelaars !

Die file is trouwens ook op de radio gemeld Tong uitsteken..

We hebben geen gebruik meer gemaakt van het zwembad, was er wel lekker weer voor.. Maar door het slechte weer was het water van het zwembad niet 100%..

Het was echt een top weekend, de zaterdag de hele dag gejureerd.. Was ook leuk om te doen.. En de zondag heerlijk over het terrein rond gelopen en gekeken vanuit de tuin..

Moet wel eerlijk zeggen, de sfeer onder de menners zat er ook heel erg goed in..
De laatste personen vertrokken net vanaf het terrein Tong uitsteken..

Sndy: Die bedoelde ik ja Tong uitsteken..

sndy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:16

hahaha zaten jullie in die tuinstoelen dan bij het zwembad waar je langs kwam in het traject?

zera:
10de bedoelde je zeker riny rutjens:P

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-08 18:14

Haha die bedoelde ik ja..
Ja het traject kwam bij ons door de tuin heen.. Zo hoefde de deelnemers niet de weg op en kwam er ook geen file Tong uitsteken.. Was best leuk om te zien.. Volgens mij kwamen de deelnemers ook steeds 3 keer voorbij..

Ze zijn hier nu volop aan het opruimen..

sanneshadow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 22:15

Haha, dan heb ik nog tegen jou gepraat Zera.. wij kwamen ook 3x voorbij! Tong uitsteken

sndy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 22:31

hahah idd dan heeft mijn vader ook nog tegen jou gepraat hij stond achterop en hij zei nog het is zeker te koud voor te zwemmen!

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-08 22:53

Haha leuk dat er ook allemaal bokkers waren dat wist ik niet Tong uitsteken..

Sanneshadow: Je komt me idd bekend voor Tong uitsteken..

Sndy: Die reactie weet ik nog Tong uitsteken..
Ik lag op een moment ook op de tuinstoelen en kwam er een ook weer een menner langs en die riep keihard, hou die andere plek wel vrij voor me.. Dus ik terug geroepen is goed hou ik je aan Tong uitsteken.. Komt hij daarna weer langs, lag ik met me vriend op de tuinstoel, riep die keihard van dat was niet de afspraak Tong uitsteken.. Wij met 2 man maar die andere stoel is nog vrij Tong uitsteken..

Er zijn trouwens foto's gemaakt afgelopen weekend door een fotograaf.. Maar ik weet niet door wie.. Zag ze in de tent op een beeldscherm voorbij komen..

sanneshadow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 19:46

Haha, wij kwamen met tweespan zwarte paarden voorbij, in gele jassen Tong uitsteken
Mijn vader bedankte jullie nog, dat we door de tuin mochten.. haha..

sanneshadow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 19:46

Is er trouwens ook nog iemand hier, die deze week naar de wedstrijd in Frankrijk gaat.... weet niet welke plaats ...... Lachen

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-08 21:15

Ik weet het idd weer wie jullie waren Tong uitsteken.. Vonden jullie die heuvels hier ook lastig? Waren veel mensen aan het klagen geweest over de heuvels in limburg Tong uitsteken