[AR] Samengestelde Menwedstrijd Maasdijk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sjonniej

Samengestelde Menwedstrijd Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-08 21:43

Op 26 en 27 juli organiseren we een SMW in Maasdijk. De datum komt steeds dichterbij en het blijft moeilijk om genoeg mensen op de been te krijgen zodat we overal genoeg mankracht hebben. We zoeken daarom nog wat mensen om te helpen op deze dagen:

Zaterdags:
- Schrijfsters voor bij de dressuur (we hebben namelijk 6 juryleden)
- Hulpen bij de vaardigheid (poortjes op de goede maat zetten, balletjes er weer op leggen)
Zondag:
- Schrijfsters bij de hindernissen (tijden opnemen met stopwatch, gegevens noteren, kijken of alles goed gaat)

Beide dagen kan ik je een gezellige dag verzekeren! We beginnen de dagen om 10 uur, dus je hoeft niet verschrikkelijk vroeg je bed uit en we zijn halverwege de middag weer klaar. Je wordt de hele dag super verzorgd; er is regelmatig een pauze bij de dressuur (ik geloof dat we om de 8 combinaties een pauze inlassen), er wordt drinken gebracht, de catering verzorgt de lunch (dus geen kleffe broodjes). Gezellige juryleden aan de ring. Bij de vaardigheid sta je met een paar mensen, dus je staat gezellig met zijn alle bij elkaar. Bij elke hindernis staat een officieel juryled met 2-3 helpers, ook daar sta je er dus absoluut niet alleen voor. Ook op zondag wordt er regelmatig drinken gebracht en krijg je een lekkere lunch.
En vergeet niet; Je leert heel veel en ziet de paardensport eens van een andere kant.

Natuurlijk kan er ook nog ingeschreven worden via smw@deblijderijders.nl en jullie zijn allemaal welkom om te komen kijken.
Voor meer informatie: www.deblijderijders.nl

liberty

Re: Samengestelde Menwedstrijd Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 08:15

Als ik een keer niet gereden had had ik graag willen helpen maar zaterdagmorgen gaan wij op vakantie.

Veel succes met de wedstrijd!