[AR] Pèèrdenkracht (WK 4spannen te Beesd)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Grasshopper

Pèèrdenkracht (WK 4spannen te Beesd)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 22:33

Zie: http://www.omroepgelderland.nl/programma.php?id=239

Een fantastisch programma over de voorbereiding van het WK Vierspannen 2008 te Beesd. Ook te volgen op www.omroepgelderland.nl en dan "uitzending gemist"

Zondag 6 juli is het zover. Dan start Omroep Gelderland met de 9 delige docusoap Pèèrdenkracht. Een televisieprogramma rondom de WK Vierspannen in 2008 in Beesd.

Omroep Gelderland volgt de ontwikkelingen van de Gelderse menners Hans Heus en Theo Timmerman op weg naar dit kampioenschap. Honderden vrijwilligers die allen hun tijd en passie in dit grote evenement stoppen. Gaat het Hans Heus de menner uit Eerbeek lukken om zich te kwalificeren voor de Wereld kampioenschappen? Zou Koos de Ronde eindelijk de IJsbrand Chardon kunnen overtreffen. En wie is de vrouw van Koos de Ronde, wat beweegt haar?

sumic

Re: Pèèrdenkracht (WK 4spannen te Beesd)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 18:24

ik heb het gezien, vond het erg leuk om naar te kijken. het zou eigenlijk landelijk uitgezonden moeten worden Knipoog

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:01

Heb net even uitzending gemist gekeken, want zondag heb ik het gemist....had helaas geen geluid, maar zag er interessant uit! Schrijf het maar even op de kalender, as zondag wil ik het toch wel zien!Dan herken je het parcours ook een beetje als je er tijdens het WK bent (en ik ga natuurlijk!!!)

Grasshopper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-08 21:48

Denk dat het met geluid een stuk leuker was.....

Je kunt je op de site van het WK http://www.wkvierspannen.nl/ trouwens ook aanmelden voor de nieuwsbrief. Je wordt dan regelmatig per email op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen.

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 12:49

Kwam er gisteren achter dat we helemaal geen TV gelderland hebben...hebben ze bij ons van de schotel gehaald... Boos!
Moet vanavond thuis maar weer even uitzending gemist opzoeken...

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 12:55

Leuk! Ik ga het zeker kijken!