[AR] Papieren startkaart

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gjilke

Papieren startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 14:27

Ik ben op zoek naar de papieren, waarmee een startkaart kan worden aangevraagd. Dit moet volgens de KNHS via de vereniging, maar gezien onze vereniging net een menafdeling heeft, en het wedstrijdsecretariaat ook net nieuw is, duurt dit erg lang. Ik heb al verschillende malen met mijn vereniging gebeld en gemaild, maar dat mocht niet baten. Ik wil toch graag binnenkort starten, dus vandaar mijn oproep.

Ik zoek dus een "Mutatieformulier startkaart aanvraag mennen" en een "Mutatieformulier persoonsgegevens"

Wie kan mij helpen?

AnoukvW

Re: Papieren startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 14:29

Uhm.. Op de site van de NHRV (www.nhrv.nl) staan die formulieren wel.. Maar volgens mij moet je het via je vereniging aanvragen....

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 14:31

Nee, dat hoeft niet, je kan de papieren ook zelf opsturen (dat wil zeggen, op internet heb ik al verschillende verenigingen gezien waarbij dit kon)

[edit] Ik kan wel eentje vinden voor een gewone startkaart, maar niet voor het mennen?

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 16:47

Stuur maar ff een pb met je emailadres.
Heb m ingescaned staan in de pc, kun je zo invullen met paint oid en samen met een scan van het paspoort opsturen naar de KNHS...