Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Hindo2 schreef:Volgens mij heb ik wel eens gezien dat ze dmv een stukje tuinslang oid de scharen met elkaar verbinden zodat ze ze niet vast kunnen pakken... misschien dat iemand hier nog meer over kan vertellen..
Onder de man gebruik ik als ik met stang er trens rijd een zogenaamd wouwelriempje (ookwel slobberriempje genoemd) deze zit vast aan de stang, haal je door het ringetje van je kinketting heen en dan weer vast aan de andere kant van de stang.
Hierdoor kunnen ze de stang niet meer met hun mond/lip pakken (deed die van mij ook..)
tuinslang, creatieve oplossing hoor
Denk dat je een schuimbeugel bedoeld:
JoyCiej007 schreef:Hindo2 schreef:Volgens mij heb ik wel eens gezien dat ze dmv een stukje tuinslang oid de scharen met elkaar verbinden zodat ze ze niet vast kunnen pakken... misschien dat iemand hier nog meer over kan vertellen..
Onder de man gebruik ik als ik met stang er trens rijd een zogenaamd wouwelriempje (ookwel slobberriempje genoemd) deze zit vast aan de stang, haal je door het ringetje van je kinketting heen en dan weer vast aan de andere kant van de stang.
Hierdoor kunnen ze de stang niet meer met hun mond/lip pakken (deed die van mij ook..)
tuinslang, creatieve oplossing hoor
Denk dat je een schuimbeugel bedoeld
Dit verbindingsstuk, tussen beide scharen, noemt men een schuimbeugel:
Vaak zie je hem echter niet zo 'kaal', maar omkleed met materiaal dat het wat zachter maakt, heb ik momenteel alleen even geen foto van...

manie schreef:
JoyCiej007 schreef:Hoe Hindo 't bracht leek 't net alsof je een normale liverpool hebt, tussen de 2 scharen een stukje 'tuinslang' knoopt en dat dus een schuimbeugel is,
BlackDevils schreef:JoyCiej007 schreef:Hoe Hindo 't bracht leek 't net alsof je een normale liverpool hebt, tussen de 2 scharen een stukje 'tuinslang' knoopt en dat dus een schuimbeugel is,
Dat is ook zo.
Is ook geen nieuws, word al jaren zo gedaan...