Dit weekend heb ik mijn startkaart (eindelijk) in de bus gekregen. Nu had ik op het aanvraagformulier aangegeven dat er meteen startcoupons voor SGMW bij moesten worden gedaan (dat zei iemand van de vereniging me). Nu zit er een pak formulieren bij, waarop staat "inschrijfformulier voor de SGMW" (van die in-drievoud-formulieren, wit-groen-geel). Ik, nog een leek op het gebied van wedstrijden en bijbehorende papierwinkel, dacht dat dit de startcoupons waren, maar ik ben er via de KNHS site al wel achter dat het dus geen startcoupons zijn. Maar, hoe zit het dan precies? Ik neem aan dat ik zo'n inschrijfformulier meeneem op de wedstrijddag? En hoe ziet zo'n startcoupon er dan uit en waar dient die eigenlijk voor? Moet ik die nog apart aanvragen, of moet dat via de vereniging? Dat kan ik namelijk nergens vinden. Niet op KNHS.nl, en met de zoekfunctie hier kom ik ook niet veel verder. Maar, hier zitten zoveel wedstrijdmenners, jullie kunnen me dat vast haarfijn uitleggen!
Deze 3kleuren coupons schrijf je de dag dat je op wedstrijd gaat uit. Dan bepaal je namelijk welke paarden je gaat inzetten, je kunt bij mennen nl meerdere reserve paarden hebben Ook kun je bv 2 enkelspan paarden hebben. Je inschrijfformulier download je op de site en die stuur je van tevoren op..http://www.knhs.nl/objects/00002167.pdf Ligt eraan welke wedstrijden je wil rijden, maar hou er rekening mee dat nu al alles bijna vol zit.
Die driekleurige papiertjes zijn dus wel de startcoupons en worden uitgegeven in setjes van 15 stuks. Verwarrend genoeg als het allemaal is staat er inderdaad inschrijfformulier op.
Oke.... inschrijfformulieren en startcoupons is dus hetzelfde! Probleem opgelost. De formulieren waarmee je je inschrijft voor de wedstrijden (en die je van te voren op moet sturen) heb ik al vroegtijdig de deur uit gedaan (met het bekend worden van de wedstrijdkalender), dat zit dus wel goed.
Ik bedoel met inschrijfformulieren die 3-kleurige papieren. Daar staat namelijk "inschrijfformulier" op . En hoe verwarrend inderdaad, waarmee je je van te voren op geeft voor een wedstrijd heet dus ook "inschrijfformulier"...