Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

JoyCiej007 schreef:Ik rijd zelf denk ik niet mee (ook ivm. training tijd stilgestaan), maar misschien kom ik wel als toeschouwer even kijken
JoyCiej007 schreef:Ik rijd zelf denk ik niet mee (ook ivm. training tijd stilgestaan), maar misschien kom ik wel als toeschouwer even kijken
Echwel schreef:JoyCiej007 schreef:Ik rijd zelf denk ik niet mee (ook ivm. training tijd stilgestaan), maar misschien kom ik wel als toeschouwer even kijken
Sinds wanneer rij jij internationaal![]()
![]()
Trouwens TS vraagt wie rijd er NA Oldenzaal, ik hoop dan nog heel lang te rijden....![]()
Achja, laten we zeggen, ik ben de laatste tijd wel vaker wat 'warrig'

JoyCiej007 schreef:was écht in de veronderstelling dat het om Luttenberg ging, waarom, géééen idee, heb de startpost ook niet echt gelezen, heel stom want luttenberg is volgens mij ook geen 3 dagen wedstrijd....

mriekie schreef:JoyCiej gaat internationaal![]()
JoyCiej007 schreef:was écht in de veronderstelling dat het om Luttenberg ging, waarom, géééen idee, heb de startpost ook niet echt gelezen, heel stom want luttenberg is volgens mij ook geen 3 dagen wedstrijd....
Luttenberg is een 1 daagse oefenmarathon zonder dressuur. Zie http://www.kroemsconcours.nl

Eerst maar even afwachten hoe 't nieuwe tuig is wat we op het oog hebben en dan weer flink trainen, zowiezo Shetlandmendag Voorst en evt. Horse Driving Bussloo rijden, misschien Vaassen, dat zien we allemaal nog wel
JoyCiej007; aan ambitie ontbreekt het je zéker niet

(dan stroomt het geld later vanzelf wel binnen zeg maar)

echwel schreef:Trouwens TS vraagt wie rijd er NA Oldenzaal, ik hoop dan nog heel lang te rijden....![]()
lanouska schreef:misschien ben ik wel dom,
maar volgens mij bedoelt de ts wie er naar oldenzaal gaat op 25,26 en 27 april
als we mogen starten gaan wij zeker naar oldenzaal
we hebben al wel opgegeven maar omdat het een internationale wedstrijd is
horen we pas 2 weken van tevoren of we mogen starten

viel me nu pas op: 'aSpril' ipv. 'april'.
Echwel schreef:Yep en hij staat al keurig bij de taalbloopers..