Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
splash1999 schreef:maak je er toch niet zo druk om zo vaak komen die wedstrijden toch niet voor en dan nog is het de vraag of het verantwoord is.
JoyCiej007 schreef:Allemaal bedankt voor de reacties. ik reageer hier even afzonderlijk op iedereen:
@ Echwel: . als ruiter op bepaalde dressuurwedstrijden als het zomers heeel erg warm is, gewoon in strak en warm tenue of clubtrui moet rijden, en dat een simpel en netjes wit blousje bijv. niet is toegestaan. maargoed, dat doet hier even niet terzake.
).
Echwel schreef:Nou met mennen is dat nog nooit gebeurt dus ik denk dat je in de war bent met ohz
Echwel schreef:JoyCiej007 schreef:Allemaal bedankt voor de reacties. ik reageer hier even afzonderlijk op iedereen:
@ Echwel: . als ruiter op bepaalde dressuurwedstrijden als het zomers heeel erg warm is, gewoon in strak en warm tenue of clubtrui moet rijden, en dat een simpel en netjes wit blousje bijv. niet is toegestaan. maargoed, dat doet hier even niet terzake.
).
Dat staat in het reglement beschreven dat hoofd jury daarvoor dispensatie kan geven..
zoals voor zoveel regels dispensatie kan worden gegeven..
Eerst dus maar ervaring opdoen voordat je voorbelden aanhaalt
Sizzle schreef:Op zich vind ik dat nog niet zo'n enorm drama maar zo'n briefje met toestemming kost je wel 70 eurotjes per jaar en dat steken ze leuk in hun zak voor dat ene stempeltje.