[AR] Gezocht: Hulp en instuctie voor het mennen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

[AR] Gezocht: Hulp en instuctie voor het mennen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-02 20:31

Ik wil met Dennis heel graag fanatieker gaan mennen en het liefst met begeleiding omdat ik er nog (naar mijn mening) te weinig van weet.
Wie weet iemand die mij les zou willen en kunnen les geven. Hoeft niet gediplomeerd te zijn.
Het liefst ook ervaring met 2span(staat bij mij ook ooit in de planning). Ik hoef ook niet iedere week begeleiding te hebben maar gewoon zo af en toe om toch wat verder te kunnen komen.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 20:38

waar ligt wieringerwerf ongeveer bij in de buurt?als het in de buurt van rotterdam is zou ik je dus kunnen helpen .....

soms is het beter om te zwijgen

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 20:53

Vraag het gewoon eens bij de WMR of bij RAP. Ik weet niet of er bij de WMR gemend wordt, maar bij RAP en de Duinruiters zeker Haha!
Misschien zou je Sylvana Schattevoet of één van de andere menleden/instructeurs van deze clubs om hulp kunnen vragen Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-02 09:50

Bij de WMR word ook gemend. Maar met Den naar menles durf ik nog niet aan. En ik kan d'r (nog) niet zelf komen.
Omdat ik eigenlijk nooit bij de WMR kom kan ik daar ook niet vragen.

En Wieringerwerf ligt helaas niet in de buurd van Rotterdam. Het ligt helemaal boven in Noord-Holland. Maar ook om 1x te meeten ben je van harte welkom hoor.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 21:22

Maar je hebt vast wel een telefoonnummer van iemand *LOL* Een brutaal mens heeft de halve wereld en misschien kan één van de wat meer gevorderde ruiters uit de les je wel helpen als de instructeur zelf geen tijd heeft *LOL* (kan hij je meteen vertellen wie er wel voor geschikt zijn Haha! )

Ga gewoon eens heen op menavond als je niet durft te bellen Lachen

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-02 10:24

Je hebt gelijk. Ben alleen niet zo brutaal. Ik denk dat ik wel een X heen ga. En iig zondag(met onze wedstrijd) een briefje op hang.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 13:35

Hoi Ciska

Misschien kun je het eens aan die man vragen die zijn paarden
op stal de Terp heeft staan, dat is zeg maar tegenover het
zwembad richting het dorp.
Hij heeft vroeger menles gegeven bij WMR, volgens mij is
hij daar mee gestopt.
Misschien wil hij je wel helpen? Ik kom even niet op zijn naam,
maar veel succes......en oh ja, tot zondag!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers