[AR] losse oogkleppen kleine pony-hoofdstel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sighthound

losse oogkleppen kleine pony-hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-08 10:55

Zijn er losse oogkleppen te koop voor een pony (A/B)? Wie weet waar en wat ze kosten?
Heb een hoofdstel, waarvan ik de bakstukken heb laten inkorten, maar geen oogkleppen.
Tips? Nieuw hoofdstel - kan ik dan de bakstukken vervangen of losse oogkleppen?

De 2de menles, met bok- en vooral steigerwerk, toch maar eens oogkleppen gaan proberen.
Roep je net nog, zonder gaat prima, hij reageert toch veel op de anderen in de bak en als ik de zweep in de hand houdt, schrikt hij al. Hij mag toch al graag achter een ander aan jakkeren en dat is eng hoor, volgende keer maar in de bording "parkeren" Tong uitsteken
Een pony met veel karakter en een zeer onervaren rijdster (dit alles onder ervaren leiding hoor Tong uitsteken ).
Moet gewoon nog veel oefenen, hij weet dat ik stuntel en daar maakt hij direct misbruik van.
Zie ook dit topic: Een Welshje of een mixje? Wie kent hem?Geplaatst: 20-01-08 16:48

SuSEQ

Re: losse oogkleppen kleine pony-hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 11:40

Meestal zitten de oogkleppen vast aan de bakstukken, dus ik denk dat je 't makkelijkst geholpen bent met andere bakstukken. Zo kun je later eventueel terug zonder oogkleppen proberen, als hij 't al wat beter gewoon is.

Groeten, SuSEQ

manja1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 16:06

volgens mij kun je beter kijken voor een ander hoofdstelletje met oogkleppen

sighthound

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-08 19:00

Ja die indruk had ik ook al inmiddels. Hoewel ik ook een zadelmaker heb gesproken die ze er op maat aan kan maken.

Even zo goed bedankt voor je reaktie, dit is niet meer aan de orde, ik zoek nu geen oogkleppen meer, maar een pony. Mijn dochter heeft de strijd opgegeven Huilen . Na de zoveelste machtsstrijd, lees zandhappen, stoppen we met hem.