Bles heeft nou een keer voor de sulky gestaan (heel kort omdat de strengen te lang waren), maar hij was naar mijn idee niet helemaal goed in evenwicht. In draf stuiterden we nogal op en neer

Ik heb een hele goede hulp (Joyciej007 @ bokt) die mij helpt met beleren, zij heeft alleen niet echt ervaring met sulky's, dus vandaar dit topic.
K heb verder verschillende reacties gehad om het hobbelen te voorkomen, de een zei dat het bankje naar achteren moest, en de ander zei juist weer naar voren.
Nu hoor ik steeds vaker dat men met de sulky naar achter is geklapt, dan heb ik liever dat er iets druk op het schoftje staat dan dat hij hem omhoog trekt..
Nouja, lijkt me zo wel duidelijk, dinsdag of woensdag gaan we weer inspannen en dan wil ik het graag voor mekaar hebben.
Foto's van Bles (met Joyce op de bok):

Zou ook mooi lastig zijn dan met dressuurtraining als je een pasje terug of een pasje harder zou willen...
). Het lamoen is licht gebogen, op het eind buigt het iets naar buiten. Vlak voor die buiging zitten twee (stop?)haken aan de onderkant van het lamoen.