Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dikke trui/jas en een sjaal. Petje op en klaar. Tenzij het echt vriest, dan heb ik toch wat over mijn oren
En ik heb altijd menhandschoenen aan natuurlijk
).
Eerst een dikke maillot, daaroverheen een leren broek, daaroverheen wollen beenwarmers en bergschoenen aan. Aan de bovenkant: bh, tshirt met lange mouwen, dunne wollen coltriu, gevoerde houthakkersblouse en als jas een groene gevoerde legerjas met capuchon en arafatshawl. Ik had het niet koud. Mijn groom (een kerel notabene) zat te kleumen onder een wollen deken

bayaatje schreef:goede tip om lekker warme voeten te hebben ? je doet een dun kousje aan, daarna een plastiek zakje over je voeten (je moet er wel voor zorgen dat je warme voeten hebt voor je het zakje erover doet) en als laatste een dikke warme sok. In het begin is het best wel raar zo een "ritsellende" voet , maar ja je voeten zijn wel warm .
(foto volgt), spijkerbroek/rijbroek met daarover een thermobroek (bij de aldi), 2 paar sokken stalschoenen en handschoenen.
) dan mijn rijbroek en dan nog een skibroek. Thermorijlaarzen met dikke sokken, toch maar een paar handschoenen, twee werkt niet lekker vind ik en natuurlijk t-shirt met lange mouwen, noorse trui met windstopper en mijn mountain-horse winterjas. En natuurlijk mijn lekkere fleece hoofdband of een muts. Dan heb ik altijd onder de bok nog een dikke waterdichte menschort en een fleecedeken liggen voor de passagiers/groom.
Die hangt op stal, trek ik over mn gewone kleren aan. En dan petje en muts en 3 paar sokken en thermoboots, dan hou ik het een halve dag vol, mits het niet regent waardoor mn handschoenen nat worden...