http://home.hetnet.nl/~michel.retz/foto's.html
Besefte me zelf dat ik blij was dat ik niet op de film sta. Ondanks dat het op een zondag was heb ik wat af gevloekt volgens mij ("DOOOOOR, gvd)
Zijn jullie wel eens schor na de marathon
? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
? Napie schreef:Ik kwam twee filmpjes tegen van de marathon in Nijeberkoop en moest erg lachen om de 'aanmoedigingen' van de menners die voorbij komen. Variërend ja "ja,ja,ja,ja,ja,ja..." tot "kom, kom, kom, kom..." Vooral in combinatie met sommige paarden (doen geen stap harder)
http://home.hetnet.nl/~michel.retz/foto's.html
Besefte me zelf dat ik blij was dat ik niet op de film sta. Ondanks dat het op een zondag was heb ik wat af gevloekt volgens mij ("DOOOOOR, gvd)
Zijn jullie wel eens schor na de marathon?
Dit staat dan ook hoog op mijn lijstje van zaken waar ik elke westrijd aan werk op dit te verbeteren 
)
Arretje schreef:Maaruh Mjet, wat vind je dan van aanmoedigingen uit het publiek (daar heb ik ook nogal een handje van hahaha)?

Dat zou ik jezelf maar héél snel gaan afleren óf je pony's beter leren trainen en/of inschatten zodat het niet nodig is.
Citaat:op kant door mega-bokrechter.
Echwel schreef:Geef deze man maar weer de schuld.Die in zijn vrije tijd zulke risico's nam
Als je niet te krap stuurt gebeurt dat werkelijk niet hoor...

mriekie schreef:Echwel en BlackDevils mag het ook iets vriendelijker. Jullie beide standpunten zijn duidelijk. Ik kan me voorstellen dat BD strak heeft gestuurd, zeker als hij er goed voorstond. Een foutje zit in een klein hoekje. Maar het is van de bokrechters erg fijn dat ze in hun vrije tijd zulke risico's namen. Maar niemand was verplicht om bokrechter te zijn.

maar toen had ik wel een heel hoog adrenalinegehalte.
Ibalia schreef:Ik vind vloeken/schelden not done tijdens een wedstrijd. Zelf ben ik wel iemand van het heel hard aanmoedigen. Vooral als er een bekende super door de hindernissen gaat

Arretje schreef:Ibalia schreef:Ik vind vloeken/schelden not done tijdens een wedstrijd. Zelf ben ik wel iemand van het heel hard aanmoedigen. Vooral als er een bekende super door de hindernissen gaat
Hahaha, wij kunnen beter niet meer samen bij een hindernis staan......