Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

, maar dat tanken we deze winter wel weer bij...
Maar goed, ik rijd dan ook altijd fout... Citaat:Pff Nanda deze reactie schiet mij ook een beetje in het verkeerde keelgat.
tjiddevw schreef:Ik heb die wedstrijd ook meegemaakt....stond actief achterop bij mijn vader. Maar ik snap jou niet van de twee manieren..... als je van E naar F wou moest je zowiezo de heuvel weer op. Waar draaide je dan en waarom?
En over het verkennen.....wij verkennen ook supervaak. Vrijdags lopen we een hindernis 3 á 4 keer en zaterdags loop ik de vaardigheid nog een keer en als ik mijn twijfels over een hindernis heb loop ik die nog een keer.
Napie schreef:Ik weet dat het een sport is die veel tijd kost en ik zou die tijd er graag in willen steken maar zelf werk ik full time en onregelmatig (dus ook weekenden) en mijn man werkt zo'n 60 uur per week en is veel weg (op de vrachtwagen) dus het weekend is echt zijn rustmoment. Tja, de sport moet ook betaald worden.
. Ik kan je vertellen dat ik daar serieus maar max. 5 minuten van gebaald heb. Daarna is het blik vooruit, werken aan dit probleem en op naar de volgende wedstrijd.
Citaat:Hier geeft je aan hoe je leven naast de mensport eruit ziet en stelt dat het daarmee onmogelijk is de sport intensief te beoefenen.
In ieder geval werkt het bij mij wel zo...Ik vind het ook leuk om wedstrijden te rijden en ben dan (op mijn manier) ook fanatiek aan het oefenen en voorbereiden. En ja het is balen als een jurylid er andere ideeen op na houdt, maar als ik voor mijn gevoel heb kunnen laten zien wat ik kan ga ik toch met een tevreden gevoel naar huis.