[AR] is jou kar verzekerd?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lovechip

is jou kar verzekerd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 22:04

is jou kar verzekerd?
zo ja, waarom?
zo nee, waarom?

JJJose

Re: is jou kar verzekerd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 20:20

Ja wij hebben de kar verzekerd. Kost ongeveer 125 per jaar bij Hippo International, maar is misschien afhankelijk van de waarde van je kar, dat weet ik niet. Wij hebben net een nieuwe kar en dat is best een waardevol bezit. Als je een kar van 500,00 hebt dan zou ik het niet zo snel doen.

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 21:02

Waarvoor is de wagen verzekerd bij Hippo Int. (bijv. ook diefstal en schade tijdens een wedstrijd?) en zijn er ook 'strenge' voorwaarden aan verbonden, zoals stallen in een afgesloten schuur ivm diefstal etc.
Ik ben hier wel benieuwd naar aangezien verzekeraars doorgaans erg goed zijn in de kleine lettertjes (en dus niet uitbetalen).

Zelf stallen we de wagen altijd veilig en ze staan op slot, maar ik kan me voorstellen dat wanneer je dat niet doet dat er niet uitgekeerd wordt.

tjiddevw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 09:28

Wij hebben onze wagen en tuig ook verzekerd. Volgens mij bij London verzekeringen, maar dat weet ik niet zeker. In principe is de wagen niet verzekerd tijdens wedstrijden en het oefenen voor een wedstrijd. Maar in juli is tijdens het oefenen van de waterbak mis gegaan en was er schade aan de wagen en tuig. Dit heeft de verzekering wel allemaal vergoedt. Dus zo streng zijn ze ook weer niet.