[AR] zeeuwse dag van het paard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

marieke67

zeeuwse dag van het paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 21:22

Zijn er hier nog mensen die meerijden op de zeeuwse dag? Ik ga het maar weer eens proberen!! Tong uitsteken
Zou leuk zijn om wat bekenden te zien.

ikkemetwikke

Re: zeeuwse dag van het paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 19:43

ik kom wel kijken!
ik krijg 3 loge's (van het fjordenforum)uit Overijsel Lachen
wikke moet eerst dit jaar de Abop afleggen,dus had geen toegevoegde waarde om met hem mee te doen aan de keuring.

met wat doe je mee?
bestgaand? of een show?

marieke67

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 22:28

Ik doe mee met twee B-proefjes mennen. Heb de stoute schoenen aangetrokken en ben er pas mee begonnen. Heb ook gereden bij horses by the sea. (Hoop het nu wel wat beter te doen Haha! )
's middags rijdt Chantal Overbeek met haar fjord tarja nog een kur op muziek. Dat is echt gaaf, en zeker ook voor je fjorden vriendinnen *LOL* Zij rijdt z maar kan nog een heleboel meer leuke dingen.
Misschien doe ik ook nog mee met best-gaand, maar dat is omdat er nu nog niet zoveel aanmeldingen zijn. Als een soort van "opvulling" zeg maar...De keuring doe ik niet meer. Pim is nu sterruin en prestatieruin dus zie het nut er niet meer zo van in. Als je over de ABOP nog iets wil weten vraag je het maar hoor. Die heb ik afgelopen jaar in November in Loon op Zand gereden. Spannend hoor!!

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 09:36

dhr Provoost senior gaat de Abop waarschijnlijk doen met wikke,dus dat komt wel goed.
Tarja wist ik, die willen we zeker zien rijden Lachen

marieke67

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-07 18:51

Dat denk ik ook wel dan! Maar vind je het niet veel leuker om het zelf te doen? Zo moeilijk is het nou ook weer niet...
Dacht dat jij er vandaag ook zou zijn bij de puzzel/pannekoeken rit. Ik was je al aan het zoeken. gelukkig was er maar een enorme hoosbui en daarna was het verder goed te doen. Ben wel weer trots op mijn fjordje dat ie dat allemaal gewoon doet! Haha!

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 18:58

ik was er alleen bij het pannekoeken eten,ik had gisterenavond een lekke band met mn menwagentje.
ik heb Pim nog wel bewonderd,t is er niet van gekomen je aan te spreken,mijn zoontje zat naast me,5 pannekoeken weg te werken Lachen

marieke67

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-07 20:58

Ah ja dan weet ik wie je bent!!! Jouw zoontje heeft nog even met de mijne buiten steentjes staan gooien. Tja jongens he!?
Wel zonde van je lekke band dan. Hoe repareer je zoiets eigenlijk? Daar heb ik nou nog nooit bij stil gestaan, maar vroeg of laat heb je dat natuurlijk een keer ROFL
Nou volgende tocht dan maar? want het is wel echt leuk om te doen hoor!!!