Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jibbele schreef:dankjullie wel!
ik wil wedstrijden gaan mennen en dan alleen daarvoor heb ik een menbewijs nodig.
Zo'n cursus is gewoon bijna 400 euro.
En alleen examen 72,50 euro, nou dan weet je het wel denk ik?
polly2 schreef:Om deel te nemen aan menwedstrijden heb je een startkaart nodig. Geen menbewijs hoor!
sammykuh schreef:polly2 schreef:Om deel te nemen aan menwedstrijden heb je een startkaart nodig. Geen menbewijs hoor!
alleen voor de KNHS wedstrijden heb je die nodig voor de meeste menwedstrijden geld dit niet meestal zijn het regiowedstrijden of gewoon onderling. pas als je echt in klasses wilt rijden moet je startkaarten enz hebben. daarvoor moet je bij de knhs aangesloten zijn
sammykuh schreef:polly2 schreef:Om deel te nemen aan menwedstrijden heb je een startkaart nodig. Geen menbewijs hoor!
alleen voor de KNHS wedstrijden heb je die nodig voor de meeste menwedstrijden geld dit niet meestal zijn het regiowedstrijden of gewoon onderling. pas als je echt in klasses wilt rijden moet je startkaarten enz hebben. daarvoor moet je bij de knhs aangesloten zijn
jibbele schreef:oke, ik ben nu al een tijdje her en der aan het zoeken.
Maar om nou te zeggen dat het duidelijker word... niet echt.
Op verschillende site's staat veel info hierover maar of het verplicht is met wedstrijden daar hoor je niks over.
jibbele schreef:oke, ik ben nu al een tijdje her en der aan het zoeken.
Maar om nou te zeggen dat het duidelijker word... niet echt.
Op verschillende site's staat veel info hierover maar of het verplicht is met wedstrijden daar hoor je niks over.
Sjonniej schreef:Ik vraag me alleen af of die startkaart ook geldig is voor het mennen. Gezien je ohz een combinatienummer hebt en aangespannen een persoonsnummer in combinatie met een spannummer.
Daar zou je Liberty eens over moeten pb'en, die weet denk ik wel hoe dit precies zit. (of natuurlijk gewoon de KNHS even contacten)