Nu zit ik er over te denken om de broek eens weg te laten, ik heb toch een geremde wagen en ben ook gewend om deze te gebruiken, ik vind het eigenlijk ook wel veel mooier, zo zie je meer pony

Zou ik voor verrassingen kunnen komen te staan?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Echwel schreef:Als je altijd maar slaat wordt hij hier toch ongevoelig voor, dus enig nut zie ik hiervan niet in..
Het kan ook zijn dat de wagen te zwaar is en de pony hierdoor moeilijk vooruit komt..
Dus probeer eerst deze problemen op te lossen
Maya schreef:Ik weet niet of je geregeld longeert? Maar als je volgens Haanstra longeert, moet je ook je pols in een bepaalde beweging maken voor de juiste slag om het paard gericht aan te tikken bij de longe. Sinds ik die polsbeweging onder de knie heb, gaat het gericht aantikken met de menzweep ook super
En anders idd maar veel oefenen![]()
Napie schreef:JoyCiej heeft SM gedachten.Maar dan moet je geen leer weglaten maar juist toevoegen.
Sjonniej schreef:Dat bokken verboden is, okee. Maar het heeft geen zin om problemen op te zoeken door ze op de kont te slaan.
JoyCiej007 schreef:Napie schreef:JoyCiej heeft SM gedachten.Maar dan moet je geen leer weglaten maar juist toevoegen.
![]()