Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ardo_iggy schreef:Probeer een Arend-Jan Hammink te bellen.
Hij woont in Loenen en geeft men les.
Napie schreef:Dan kom je met een vereniging ook niet veel verder denk ik. Ik zou dan toch maar naar een prive instruktie gaan. Misschien Tergouw in Beekbergen?
BlackDevils schreef:Vraag anders eens een top dressuurruiter/instructeur eens om te helpen.
Wanneer je zelf de basis weet kan deze vaak goede aanwijzingen geven. Als je een beetje kunt mennen kun je zelf eea wel omzetten.
Verder woon Martin Elders ook daar in de buurt.
Marmot schreef:De Kromme Zweppe zit rond Ugchelen en had vroeger ook altijd lessen, misschien is dat wat? Er is ook nog een vereniging rondom Brummen, de IJsselmenners, maar die zijn meer van de ritten en ringsteken.
Misschien kan Henk Garrits (Klarenbeek) je verder helpen met dressuur, en anders inderdaad Riant. En je kunt ook een instructeur zoeken die onder zadel les geeft, dat werkt ook vaak goed. En Hans Heus geeft ook goed les, zit daar ook in de buurt.
Succes!
miriamrocky schreef:JA idd Aj les bij ons op apeldoorns gerij
Maar is idd ver als je met koets en al hier heen moet rijden
idd als je hoog niveau les wil mischien riant want maar daar betaal je ook wel wat voor
miriamrocky schreef:Riant geeft volgens mij wel prive les in het mennen tegen hooge prijzen
miriamrocky schreef:Nou ik betaal soms 65 euro voor 45 minuten bij iemand dus zal raint wel duurder zijn
maar gewoon is bellen dan weet je zekker