wie ment er nog meer allemaal met zijn shetjes? Ik heb sinds kort mijn shetje (90 cm) samen met die van mijn vriendin (100 cm) in het tweespan staan, gaat egt leuk, heb 15 april voor het eerst een samengestelde menwedstrijd met ze gereden, ik vond het egt onwijs gaaf om te doen
. Jammergenoeg willen mijn ouders me niet regelmatig ergens heen brengen en heb ik ook geen bos naast de deur waardoor ik vooral ben aangewezen op asfalt en daardoor slijten de hoeven van mijn pony's te hard. Ze liepen altijd op blote voeten, maar de shet van mijn vriendin staat nu sinds twee maanden op hoefijzers, nu vind ik dit niet erg praktisch, want we hebben hier veel kunstof bruggetjes en daar glijdt hij dus gewoon vanaf. ook is hij zijn eigen kootholtes gaan open lopen. Nu de hoeven van mijn pony ook te hard slijten zit ik aan hoefschoenen te denken, dan vooral aan de smitjes, want andere passen volgens mij niet bij shetlanders. Iemand ervaring met shetlanders op hoefschoenen?Zijn er nog meer mensen die 4 augustus meedoen met hun shetlander op de shetlandermanifestatie van het nsps?
Groetjes Tessa
).