Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
A10 schreef:Eventjes verder lezen dan de neus lang is: er staat op deze pagina nog een topic over (met: Doe dit vooral niet!!!!) en er is ook een pracht van een FAQ. Speciaal voor vragen zoals deze
mikeyfreak schreef:leren voor de kar te lopen... zou ik niet zelf mee beginnen als je geen ervaren menner bent..
en zelfs dan niet! er zijn genoeg goede "instructeurs" waar je je paardje kunt leren voor de kar te lopen!
en als je het nog niet hebt... ga voor het koetsiersbewijs!!!!!!!! ik heb m'n enkelspan al gehaald, en ben nu bezig met m'n tweespan!!! hardstikke nuttig!
als je het echt niet kunt laten: schaf een goed passend tuig aan, en begin eerst eens met je paardje een band door het zand te laten slepen! (zorg er wel voor dat je de band zo los kan trekken voor het geval je paardje gek gaat doen!)
ik zou zeggen, veel succes! en wees wijs! ga voor je koetsiersbewijs!
paardpony schreef:A10 schreef:Eventjes verder lezen dan de neus lang is: er staat op deze pagina nog een topic over (met: Doe dit vooral niet!!!!) en er is ook een pracht van een FAQ. Speciaal voor vragen zoals deze
ik kan niet lezen