Ik heb met Bingo een Formule-1 wagen gewonnen! Kijk dit is 'm:

Hij staat nu bij me voor de deur, maar eigenlijk wil ik er graag mee gaan rijden. Nou heb ik vanochtend al geprobeerd een testrondje te maken, maar dat ging niet zo goed. Er stonden namelijk veel mensen om mijn auto, want ja, het is natuurlijk wel bijzonder: in een keer zo'n stoere wagen in de woonwijk. Iig stond er een kindje voor de auto, dus ik besloot maar een stukje achteruit te rijden, want ja, je wilt niet dat je zo'n kind raakt natuurlijk. Nou is die auto nogal gevoelig dus ik schoot achteruit, maar gelukkig stond er een paaltje, waardoor ik weer tot stilstand kwam. Jammer genoeg zit er nu wel een deukje aan de achterkant. Jullie kunnen je wel voorstellen dat ik flink geschrokken was!

Daarom heb ik een paar vragen:
Hoe leer ik deze auto te besturen? Zeg niet dat ik les moet gaan nemen bij een Formule 1 rijder, want dat geld heb ik niet. Ik ben en blijf natuurlijk maar een arme student.

Daarom heb ik nu ook een flinke no-claim korting opgebouwd...(Al ben ik die nu mss kwijt met mijn kleine deukje aan de achterkant hihi!)
Bovendien ben ik er al best wel handig mee:

Want dat heb ik nog tijdens mijn verkeersdiploma op de basisschool geleerd

Het mooiste lijkt het me op later ook wedstrijden met te gaan rijden, maar hoe pak je dat aan? Zijn er wilde wedstrijden waar ik kan kijken of ik Formule 1 rijden wel leuk vind? Of moet ik gelijk een soort startkaart aanvragen?
En dan het vervoer: ik heb geen geld om een oplegger te kopen, zou ik ook over de weg mogen rijden met mijn wagen? Ik heb nog nooit een bekeuring gehad voor een te hoge snelheid, dus ik heb heus wel laten zien dat ik verantwoord verkeersdeelnemer ben.
Pfff lange lijst met vragen hè? Maar ik hoop dat jullie me snel kunen helpen, want het is zulk mooi weer, dat ik niet kan wachten om een stukkie te gaan rijden. Kan ik trouwens passagiers meenemen? Ik ben niet zo dik, en mijn beste vriendin ook niet. Dus dan kunnen we toch achter elkaar in t stoeltje? Of houdt hij dat niet?
Ik moet nog een naam voor 'm bedenken. Hebben jullie misschien ideeën?
En iedereen die gaant TeMmen met: "Dit hoort hier niet" is een sukkel en heeft nog nooit van een allegorie gehoord