[AR] wedstrijden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sumic

wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-07 10:15

Bokt is echt een super forum! ik kijk er elke dag even op voor de nieuwe berichtjes! Maar ik mis een beetje de echte tips over waar er (wilde) wedstrijden zijn of er wat veranderd is enz. inderdaad ik kijk ook op de mensportkalender en in het knhs blaadje daar staat ook veel in. Maar nog een tip, kijk eens op www.mensportforum.nl of www.menforum.nl, Daar staat ook heel veel nuttige info!

A10

Re: wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 11:40

Leuk dat je Bokt een superforum vindt, maar "wij" zijn niet ingehuurd om ongevraagd tips te geven. Bokt maak je met z'n allen, dus als je van mening bent dat er een kalender met wilde wedstrijden moet komen: ga je gang! Lachen

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 11:51

A10 schreef:
Leuk dat je Bokt een superforum vindt, maar "wij" zijn niet ingehuurd om ongevraagd tips te geven. Bokt maak je met z'n allen, dus als je van mening bent dat er een kalender met wilde wedstrijden moet komen: ga je gang! Lachen

Helemaal gelijk in, A10 Knipoog

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 12:17

Ik kon die forums wel maar wordt er niet veel wijzer van. Er is maar 1 echte poster en er zijn bijna geen antwoorden. Bokt heeft een grote groep menners dus als jij een specifieke vraag stelt, is er vast wel iemand die antwoord wil geven.
Wedstrijdkalender is te vinden op www.mensport.nl

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-07 14:09

ik bedoelde het meer als een extraatje voor de bokkers om ook daar eens een kijkje te nemen.niet dat ik dit mis hier. En het klopt inderdaad dat er bijna geen reacties zijn daar, daarom vind ik het hier ook veel leuker en interessanter. maar dat is ook meteen de reden om het onder de aandacht te brengen ik dacht dat veel mensen er niet van op de hoogte waren dat het ook bestond. Het was gewoon goed bedoeld voor menners onder elkaar. Dus bij deze sorry dat ik een ongevraagde tip gaf.

laura2span

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 15:59

Ik denk dat het een prima plan is om een kalender te maken voor de wilde wedstrijd. Die vraag komt vaker terug de laatste tijd.

Misschien kun je eens contact opnemen met een mod voor een sticky oid voor deze kalender.
Goed plan!