idd wat al gezegt is wat je wensen zijn. maar een standaard kar zonder poespas is al gauw een levertijd van 4 weken ofzo. Ligt er aan waar de leverancier ze vandaan haalt of ze uit polen of nederland komen. tegenwoordig zijn er veel poolse karren dus ook een wat langere levertijd maar het zal geen 3 maanden in beslag gaan nemen denk ik
Belangrijkste is inderdaad, hoe ga je hem bestellen. Met een beetje geluk kan je een wagen uit de showroom meenemen of hem volgende week ophalen na wat aanpassinkjes. Of wil je echt een wagen helemaal volgens je eisen, dan gaat het een maand of 2-3 duren omdat alles doorgegeven moet worden naar Polen en weer hierheen vervoerd moet worden. Beetje afhankelijke van de grootte van de dealer, hoe vaak ze wagens deze kant op laten komen.
Daarnaast moet je het ook net treffen met een dealer of hij/zij er een beetje achteraan zit of alles aan de monteurs in Polen overlaat.
Wij hebben een wagen die ook uit Polen moest komen. Een standaard model, maar wel met de nodige aanpassingen. Zoals een hogere rugleuning in het bokkussen, 2 "gaten" naast het bokkussen zijn dichtgemaakt met plaatwerk en doorlopende kussens, en zo nog wel een paar aanpassingen. Uiteindelijk heeft het 8,5 week geduurd voordat we hem hadden. Omdat we een leenwagen hadden (ook van De Lemerij) ging die tijd heel snel voorbij vond ik.
Bedankt voor de antwoorden tot zover. Als ik een leenwagen kan gebruiken is de levertijd niet zo heel belangrijk. Ik zal dan eens na moeten vragen waar ze leenwagens beschikbaar hebben.
Mijn wagen is nu in bestelling. Zitten wat (simpele) speciale eisen aan en moet uit Polen komen. Er is gezegd 4- 6 weken. Nu zijn er net 5 weken om, dus ben benieuwd... Denk dat je gemiddeld al snel op minimaal 6- 8 weken zit.