Fietsen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 16:45

Zeg maar brendie is een shetlander he,kan je er dan naastfietsen als ze stapt???

loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 13:10

ik fiets ook wel eens met loulou. vooral als ik geen tijd heb om te rijden fiets ik ff snel een rondje en dan heeft ze toch beweging gehad. het is een fjord, maar ik doe meestal alleen een halstertje aan. dan kan ik der prima houden.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 18:18

ik heb vorige week voor het eerst met me verzorgshetje gefietst, maar dan dat iemand fiets en dan iemand anders achterop die hem vasthoud, voor als er wat gebeurt dan spring je er snel af.

In stap ging het veel te langszaam dus dan moest je er naast lopen maar in draf ging het heel goed en ze liep vet braaf mee.
als je goed op let vind ik het niet echt gevaarlijk al helemaal niet zoals bij ons als er iemand achterop zit.
maar we doen het niet langs de weg alleen door parken enzo!!

en meestal met hoofdstelletje voor de zekerheid maar we hebben op de terugweg ook even met halstertje gedaan, dat ging ook prima!!

LBroekhuizen

Berichten: 2294
Geregistreerd: 09-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 20:06

Hey,
ik d8 daar ook laatst aan maar mijn verzorg shet is dus
altijd heel erg vervelend maar echt NERGENS bang voor(behalve plasse dan Verward ) maar ik ging het dus proberen ze luisterde echt gewoon SUPERRR goed!!!!! Knipoog

kisses lauraaaa