Het grote "Koetsiersbewijs" - topic

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vijfsprong
Berichten: 6
Geregistreerd: 31-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 22:53

In de midweek van 13 juli is er plek vrij voor een midweek cursus menbewijs in Haarle. Er is daar ook mogelijkheid om te overnachten. De cursus begint op maandag en op vrijdag wordt de midweek afgesloten met een examen. De cursus bestaat uit theorie en praktijklessen, tuigenkennis, rijden in het verkeer, en nog veel meer. Je hebt geen eigen aanspanning nodig. /3 Bij interesse graag even een PB

Juud87
Berichten: 3367
Geregistreerd: 04-12-05
Woonplaats: In het mooie Westfriesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 23:00

tabaflab schreef:
Ik zie dat er al een tijdje niet meer is gereageerd, maar ik vroeg mij af of iemand een adres weet om mencursus te volgen in de buurt van Enkhuizen


Monte Visser heeft in het verleden lesgegeven dacht ik te herinneren. Geen idee of ie dat nog steeds doet en hoe of wat. Je kan het altijd vragen. Misschien heeft hij nog een tip voor je mocht hij het zelf niet (meer) doen.

CaroBaex

Berichten: 205
Geregistreerd: 31-08-15
Woonplaats: olst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 16:02

deze vraag had ik al heel lang in mijn hooft
"is het verplicht of niet?"
"hoe veel kost het?"

heb er nu gelukkig antwoord op
bedankt! <3

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 21:07

Eigenlijk moet hier gewoon een slotje op, want met de nieuwe informatie rond het Nieuwe Menbewijs is er wel iets veranderd.
Maar nee, nog steeds niet verplicht en de kosten zijn afhankelijk waar je je menlessen voor het menbewijs volgt.