Is dit gevaarlijk?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 16:40

Als ik het doe dan sta ik buiten het hek Haha!
Vorige stal was er een pad langs de paddock en dan kon je een wedstrijdje houden... maar dan moet ie wel echt in een melige bui zijn anders dan wandelt ie achter je aan terwijl je rent, of wacht wel tot je klaar bent op je *LOL*
Ben het verder met Stef eens.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 12:42

ik heb gisteren met sym gespeeld. ze is nog maar 4 maanden, dus kun je het niet te wild maken, want dan vinden ze het eng, dus ik gisteren toen ze wild werd rustig op haar afrennen. je weet wel met zo'n zweef moment. nou zij kijken staart erop en weg rennen. hihi was echt leuk en na het spelen kwam ze naar me toe om geknuffeld te worden. Lovers
Gaaf toch. Ik blijf het ook echt doen met haar Haha!

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 09:16

Mijn pony en ik doen het net andersom, ik ren achter haar aan... is veel veiliger! Lachen En haar een beetje opjutten of uitdagen vind ze prachtig, loopt ze met haar neus en staart een eind in de lucht en ze kijkt je eigenwijs aan en maakt van die belachelijke galop hupjes... *LOL* maar om het te snappen en lollig te vinden moet je het es een keer zien!
(ze rent trouwens niet weg als ik haar wil pakken om te rijden ofzo.. Knipoog)
Achter mij aan lopen doet ze ook wel maar dan als onderdanig zijnde, als ik haar bv net lekker aan het kriebelen was en wegloop komt ze heel sneu achter me aan lopen van "waarom ga je nou weg??"
Maar we hebben ook een fries en die hoef je dit soort geintjes niet te leren want als ie t even niet meer heeft walst ie zo over je heen en dan ben je dus zwaar de L*L...