Jaaaaren geleden heeft er eens een artikel over zelfbouw in een Bit gestaan, misschien als je even zoekt dat je het tegenkomt en dit nr. nog kunt nabestellen.
Ik zal bit eens mailen in welk nummer dat was. @Black devils. Ik vind het echt een mooie en erg stoere wagen, maar iets te sportief voor mijn gebruiksdoel. Ik wil hem op de kinderboerderij gaan gebruiken om wat kids rond te rijden, dus dan moeten ze wel veilig kunnen zitten.
Hoezo wil je heel graag zelf bouwen? De wagens zijn tegenwoordig heel zo duur niet meer. Ik denk dat je maar errug weinig bespaard (wellicht nog wel duurder uit ben door je restmateriaal en uren) als je zelf gaat bouwen.
Wij zijn een vereniging die op giften en donaties draait. Materialen zijn over het algemeen makkelijker gesponsord te krijgen, dan een hele wagen in een keer.
ik kijk ook even mee. ik ben op zoek naar een niet te duur en goed wagentje voor mn mini shet. maar de meeste zijn zelfs 2e hands te duur voor mij dus hadden we er ook aan zitten denken om er zelf 1 te maken.
Nu kom ik ook regelmatig in Polen. Nu heb ik wel eens gehoord, dat daar de meeste wagens tegenwoordig gemaakt worden. Weten jullie misschien bedrijven aldaar?