[AR] De volgende generatie op de bok

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

janouk

De volgende generatie op de bok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-07 19:54

Mijn zoon wordt al bijna 12 en kan niet wachten tot hij mag starten met de pony in de vaardigheid en dan uitkomen tussen de 'grote mensen' en het liefst tegen zijn vader rijden. Haha!

Op snelheid wint hij het thuis al van zijn vader in het vaardigheidsparcours, maar hij wil in zijn enthousiasme nog wel eens een paar pionnen meenemen. Janouk vindt het geweldig met haar schaterende koetsier achter zich.

In de bak mag hij zelf wel sturen van mij, maar buiten vind ik het nog eng (bezorgde moeder Bloos ). Dus nu langzaam laten wennen om ook buiten te rijden.
Hier een filmpje van de eerste keer dat hij zelf in het bos mocht mennen.
Eerst trainen op ontspanning (hij vindt het zelf best spannend) en de volgende stap is om aanleuning te nemen.
Hij heeft er lol in en de pony ook. En ik, ik ben trots op hem.

http://www.youtube.com/watch?v=FElWLrAHgy0

Aangespannen Bokker in dop.

Roxatte

Re: De volgende generatie op de bok

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 20:46

Leuk filmpje ! Ik kan me voorstellen dat je als moeder hartstikke trots op je zoon bent maar aan de andere kant het toch eng vindt...Als je dan een haflinger hebt die goed te vertrouwen is natuurlijk heel erg mooi. En wat is er leuker dan met zn allen dezelfde hobby te hebben.
Ikzelf ben ook regelmatig groom bij mn dochter en is toch wel erg leuk hoor, ben best weleens apetrots. Heel veel succes met de jonge menner Knipoog .

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 15:16

erg leuk,als hij uit zich zelf al zo fanatiek is!!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 15:41

Ziet er leuk uit!!
Komt helemaal goed! Pas maar op, straks komen jullie zelf niet meer aan de leidsels Knipoog