Omdat je niet met onder legers mag starten maar valt het neusje bontje dan ook onder onderlegers
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Echwel schreef:Ik wil je best antwoorden, maar probeer eerst eens in begrijpelijk Nederlands te schrijven wat je bedoelt..
Waar staat dat je geen onderleggers mag op wedstrijden.
En waar staat het van het bontje?
Lees anders eerst eens een keer op de knhs site de reglementen door.
Onder disciplines kun je het discipline reglement downloaden,
http://www.knhs.nl/products.asp?CatID=7 ... =7000&ID=6
CoriienRN schreef:idd het mag niet
Nouvel schreef:Onderleggers mag toch wel?
Neusbontje mag onder het zadel niet meer dressuur, maar hoe dat aangespannen zit...
Echwel schreef:Alles staat zoals eerder gezegd, op de knhs site.
CoriienRN schreef:idd het mag niet
miriamrocky schreef:En als je altijd blijft zeiken over taal regeer dan gewoon niet erg kinderachtig kunnen niet allemaal zo perfect zijn als jou
Albertine_N schreef:miriamrocky schreef:En als je altijd blijft zeiken over taal regeer dan gewoon niet erg kinderachtig kunnen niet allemaal zo perfect zijn als jou
Als jij
miriamrocky schreef:Gaat nu helemaal nergens meer over
Ik vraag gewoon wat en dan kan er gewoon geregeerd worden sam_sam en Albertine_N je jullie alleen maar zo kan regeren regeer dan niet beetje kinderachtig vinden jullie niet
en ja taal fouten weet ik nu wel doe me best en meer kan ik niet doen
Iedereen weet het nu wel zo beetje dus om elke keer hier over te vallen beetje laf
bontegevaar schreef:Één keer iemand erop wijze; oké. Maar kunnen we nou weer terug naar de
vraag...
bontegevaar schreef:Off-topic:
Sorry, maar het stoort mij gigantisch dat op heel veel topics mensen
constant dingen ertussen zetten die niks met de vraag te maken hebben.
bontegevaar schreef:Één keer iemand erop wijze; oké. Maar kunnen we nou weer terug naar de
vraag...