Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
confetti schreef:Ik heb een tuigvraagje.
Mijn pony heeft gemakkelijk last van plekken, waar de singel zich bevindt. De singel zit bij het schofje vrij laag, en daardoor krijgt die gemakkelijk plekken. Tot nu toe heb ik nog geen tuig kunnen vinden, waarbij de singel van het schofje hoger is te bevestigen. Hebben jullie mss een tip? Een bontje om de singel is geen optie.
Daphne_65 schreef:Logica?????Ik had dit ook met mij fjord, ik deed een bontje om de gespen van de singel en toe had ze ook nergens meer last van!!
manie schreef:Een western-singel past waarschijnlijk niet op de pony's van confetti.
Want die hebben ze niet in korte maten (niet kort genoeg voor fijn gebouwde C en D pony's tenminste)
Ibbel schreef:manie schreef:Een western-singel past waarschijnlijk niet op de pony's van confetti.
Want die hebben ze niet in korte maten (niet kort genoeg voor fijn gebouwde C en D pony's tenminste)
Westernsingels zijn er zelfs in 18 inch = pak hem beet 50 cm....
manie schreef:Een western-singel past waarschijnlijk niet op de pony's van confetti.
crazycactus schreef:manie schreef:Een western-singel past waarschijnlijk niet op de pony's van confetti.
Ja wel hoor.. ik heb voor mijn shetties een 26" neopreen singeltje. Lonestar heeft ze wel (zit ergens op Kapaza)
crazycactus schreef:He dat is wel een handige tip. Ik vind die leren singel ook zo smal, eens kijken of het lukt bij mijn " nieuwe" tuigje.