BVD

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
napie schreef:Het koetsiersbewijs in het algemeen of een verplichting van het koetsiersbewijs? Wat is de rede van je aktie?
Citaat:Ik ben niet echt tegenstander maar ik vind dat het wel heel makkelijk is om te halen veel makkelijker als een ruiterbewijs. Mijn vriend heeft vorig jaar het koetsiersbewijs gehaald, daar zaten mede cursisten die nog nooit gereden hadden of zelfs helemaal niks met paarden hadden. En die zouden dan na 10 lessen opeens kunnen rijden. De praktijkeisen mogen best flink aangescherpt worden en wat moeilijkere paarden er tussen zetten.
Albertine_N schreef:Ik zoek een 'bekende' paardenman/ vrouw die geen heil ziet in het Koetsiersbewijs.....Indien gevoelig, tips ook per PB.
BVD
manie schreef:Volgens mij is dit geen discussie of de zin of onzin van het KB.....
manie schreef:Albertine_N schreef:Ik zoek een 'bekende' paardenman/ vrouw die geen heil ziet in het Koetsiersbewijs.....Indien gevoelig, tips ook per PB.
BVD
Mensen volgens mij zoekt A10 BEKENDE paardenmannen/vrouwen die geen heil ik het KB zien.
Of ik mis een heel aantal 'bekende' paardenmensen of er lijden een aantal bokkers aan grootheidswaanzin
Jord schreef:Maar AlbertineN wat wil je er mee bereiken dan als je bekende paardenmensen vindt die er tegen zijn? Dat het afgeschaft wordt? Of veranderd?
Albertine_N schreef:Universitair achtergrond artikel. Ja Ja. En mss nog navolging in geprinte versie
Arretje schreef:omdat er veel overbodige ballast in zit (wat kan mij het schelen hoe je een wiel van een Victoria smeert)