Afgelopen jaar heb ik zo een 4-5 keer per week met de wagen gereden. Voor volgend jaar is de planning om dit terug te brengen naar 3-4 keer en de rest onder het zadel te trainen.
baron loopt 's zomers 2/3 keer per week voor de kar. 's winters is het al lastig om hem 1 keer per week aan te kunnen spannen.. wel loopt hij 6dagen in de week, meestal aan de longe of ohz.
Mijn friesje loopt alleen in het weekend voor de kar. Omdat ik tot 5 uur moet werken, dan is het donker als ik op stal ben. De rest heb ik haar onder het zadel, aan de lange lijnen, aan de longe.
In de zomer eens per week buiten in het bos en eens op de wei (2x dus), en in de winter alleen bij mooi weer. Dat varieert dus. In het voorjaar en najaar is het ook alleen bij mooi weer en tijd.
Verder wordt ze niet bereden, maar we wandelen wel veel (als training zeg maar)
nu rijd ik in het weekend 1 of 2 keer. Ligt aan het weer. en dan door de weeks op mijn vrije dag nog een keer. en 1x per 2 weken hebben we op donderdag avond les. dus meestal 3x per week. verder longeer ik haar 2 of 3 keer per week. de rest heeft ze vrij.