Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

laura2span schreef:Als je met een shetlander ment wordt je meteen in het hokje 'penny die zijn shet voor de kar knoopt' geplaatst.
Dan moet je je eerst bewijzen. Met een shet wordt je juist niet serieus genomen.
germie schreef:laura2span schreef:Als je met een shetlander ment wordt je meteen in het hokje 'penny die zijn shet voor de kar knoopt' geplaatst.
Dan moet je je eerst bewijzen. Met een shet wordt je juist niet serieus genomen.
Of van kun je geen duurder paard betalen?
(ook al zo'n vooroordeel)
germie schreef:laura2span schreef:Als je met een shetlander ment wordt je meteen in het hokje 'penny die zijn shet voor de kar knoopt' geplaatst.
Of van kun je geen duurder paard betalen?
Ik wil zeker niet iedereen verplichten om met een rijpaard te gaan mennen. germie schreef:Dennis, maar shetlanders blijven toch altijd van die stijve beesten?(ook al zo'n vooroordeel)
![]()
. Zelfs mijn erg groene 3 jarige
. Ze zijn soepeler dan menig 'echt' paard wat ik gereden heb. laura2span schreef:Als je met een shetlander ment wordt je meteen in het hokje 'penny die zijn shet voor de kar knoopt' geplaatst.
laura2span schreef:Als je met een shetlander ment wordt je meteen in het hokje 'penny die zijn shet voor de kar knoopt' geplaatst.
)
)