ik loop sinds kort stage bij een koetsencentrale.. nooit verwacht dat het zo vet was!!! paar foto's.. zijn niet de aller beste.. maar goed was mega vet bruut tof!!
ik doe dit in uithoorn/ de kwakel.. koetsencentrale.. dan mag ik zo af en toe mee.. als mensen een koets bestellen.. paarden mooi maken, optuigen, inspannen, mensen ophalen, deurtje open doen, helpen opstappen en natuurlijk mee rijden met de koetsier.. weet je het is niet veel wat je doet maar het geeft echt een kick al die mensen die foto's van je willen maken enzo.. en die paarden die willen gewoon voor je werken toppie
Ik ben in gouda 2 x mee geweest. Ontzettend leuk (vriendin van mijn vader, haar vader heeft zo'n bedrijfje met de friezen in gouda)! Je hebt echt veel bekijks en dat is wel machtig. Ik was toen 8.. ging ik eerst zo'n fries poetsen, met cap op en alles whahaha ook in de koets zat ik met cap op de bok
Heel leuk! Ik doe dat werk zelf ookal heel lang (alleen niet zo heel officieel met zo'n pak enzo) ik ben er op mn 10e begonnen dus doe het nu 7 jaar bij www.dehinnikwagen.nl ! Echt heel gaaf
ik dacht al dat die foto's uit de buurt van Gouda kwamen ik herkende de kleding en de paarden en op jouw vraag ik hewb gepalfenierd bij Chardon maar vond er niet veel aan ik rij liever zelf
Prachtig wat een mooie combinatie, ben een tijdje terug groom geweest van een twee span friezen en het was ook echt geweldig. Kan me goed voorstellen dat het een heel leuke stage plek is.