[AR] fury met zijn nieuwe tuig!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sammykuh

fury met zijn nieuwe tuig!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 20:44

hoi

heb een paar weken geleden een nieuw tuig voor fury aangeschaft ik ga hem dit najaar beleren en kwam tuig tegen waarvan in dacht dat moet ik hebben. precies wat ik zocht. heb het dus ook gelijk maar gekocht Tong uitsteken na enkele aanpassingen aan het hoofdstel onderandere aangezien hij een klein hoofdje heeft is het dan eindelijk klaar en werd het dus tijd voor mooie poseer fotos. heb er 3 geselecteerd die ik de mooiste vond. graag julie reacties op het tuig, paard op wat je wilt.

strengen heb ik er niet aanzitten omdat het toch even showen was het daarom de broekriem ook door het gat gehaalt waar normaal de strengen ziten.

met dit tuig ga ik hem niet beleren dat doe ik met een ander ouder maar wel goed tuigje omdat ik het zonde vind als dit tuig met het beleren al kapot zou gaan. hij krijgt dit pas op als hij echt voor de kar goed gaat. hoofdstel gebruik ik wel aangezien dit nu ideaal zit.

nou genoeg gezeurt hier de fotos

Afbeelding
Afbeelding
en vind ik zelf de mooiste.
Afbeelding

groetjes samantha en fury

Bluebontje

Re: fury met zijn nieuwe tuig!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 22:16

ziet er mooi uit.
Veel succes met beleren!

Tess

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 08:19

Mooi hoor, met bruin onderlegd, staat hem prachtig Cool .

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 08:32

Tess schreef:

Wauw, sherpe ogen! Was mij nog neit eens opgevallen Bloos
Heel erg mooi tuig, ik vind het hem ook heel erg mooi staan.
Groetjes, mij

fioontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 08:34

het paard staat erg mooi en met dat tuig is het net alsof het paard niet echt is omdat zo mooi staat

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 17:15

dankje wel voor de reacties ja het is idd bruin onderlegt wat ik graag wou staat wat sjieker vind ik zelf. er zijn ook wat bewegende fotos maar hij zag de poes voorbij lopen dus oortjes naar voren en kijken haha dus wij snel fotos gemaakt.

Tess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 13:41

Pluttersput schreef:
Tess schreef:

Wauw, sherpe ogen!

...pas een nieuwe bril Haha! Haha! Haha! ...

EvaSuzanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 12:01

HEEE ik heb hetzelfde tuig volgens mij. Is dit ook een marathontuig? Die van mij is van heel dik leer.

Eén ding wat aan dit tuig raar is, en waar ik tegenaan loop nu we mijn haflinger aan het beleren zijn, is dat de borstriem zo lang is dat de buitensingel over de gesp loopt als hij eenmaal is aangespannen. Als je paard stilstaat komt de gesp naar voren, en als je weg wilt stappen blijft die gesp voor de buitensingel steken. Weet jij hoe je dit moet oplossen?

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 17:49

eerlijkgezecht licht het nog in de tas hihi hij moet namelijk nog beleerd worden en heb dus nog niet met het tuig gereden het is marathon maar niet al te zwaar omdat het maar een a pony is maar die van de paarden paat full was best wel zwaar maar de kwaliteit is supper ken namelij nog iemand die dat tuig heeft en die er heel tevreden over is. maar heb je het over de gesp van de strengen? snap niet echt wat je bedoelt maar als je het over de gesp van de strengen hebt en de buitensingel van het schoftje dan moet je de strengen gewoon buiten de buitensingel doen dus nergens tussen. als ik jou verkeerd begrij¨p moet je het maar even zeggen en uitleggen desnoods met fotos ofzo wat je wel bedoeld

groetjes

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 20:59

mooi tuig en mooi paardje natuurlijk Tong uitsteken

EvaSuzanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 06:48

sammykuh schreef:
eerlijkgezecht licht het nog in de tas hihi hij moet namelijk nog beleerd worden en heb dus nog niet met het tuig gereden het is marathon maar niet al te zwaar omdat het maar een a pony is maar die van de paarden paat full was best wel zwaar maar de kwaliteit is supper ken namelij nog iemand die dat tuig heeft en die er heel tevreden over is. maar heb je het over de gesp van de strengen? snap niet echt wat je bedoelt maar als je het over de gesp van de strengen hebt en de buitensingel van het schoftje dan moet je de strengen gewoon buiten de buitensingel doen dus nergens tussen. als ik jou verkeerd begrij¨p moet je het maar even zeggen en uitleggen desnoods met fotos ofzo wat je wel bedoeld

groetjes

Ja dat bedoel ik Haha!, thanks! Gisteren bij Powerhorse geweest en daar hadden ze de buitensingel soms ook gewoon over de strengen idd. Wanneer ga je hem beleren?

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 11:56

hij kan al met 2 lijnen longeren en stemhulpen enzo over 3 weken bandje erachter enzo en dan begin volgendjaar voor de sulky die is lekker licht en daarna voor de marathonwagen. laat een keer wat fotos zien van de haf lijkt me leuk

_daisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 23:08

ziet er mooi uit hoor Knipoog